Smartftp

Status
Niet open voor verdere reacties.

pc-tje

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2001
Als ik wil werken met SmartFTP dan moet ik mijn norton 2005 uitzetten anders blokkeeert ie.

Ik heb ook bij de persoonlijke fire wall bij programma's alles toegestaan staan maar ondanks dat loopt het programma Smartftp niet/ help

Ik heb Norton niet meer maar als het goed is kan je het programma uit de lijst verwijderen. Hierna zal Norton opnieuw vragen wat je er mee wil als je Smartftp opstart.

helaas dit werkt niet!
poort 21 wordt blijkbaar geblokkeerd.
heb je daar advies over?
alvast bedankt

Tja, dan zou je Smartftp een andere poort moeten laten gebruiken. Maar ik heb het zelf niet dus ik weet niet waar je dat moet instellen.

Als je er echt niet uitkomt zou ik desnoods tijdelijk een ander FTP programma nemen. CoreFTP is gratis.

ik heb ook al een andere geprobeert nm WS.FTP32 maar ook hierbij geeft norton 2005 problemen terwijl alles is toegestaan bij de instelligen van norton

welk vinkje ben ik vergeten!!

Ik heb Norton niet meer dus ik kan het niet zo snel nakijken. Sorry.
Heb je een legale Norton? Dan zou je contact kunnen opnemen met Symantec.

Hallo Raymond, complete programma doorlopen., probleem is hierdoor niet opgelost.

lijkt erop of poort 21 problemen geeft!??

Je zit niet achter een router hè?
Heb je betaald voor Norton? Anders zou ik een ander proberen.;)

alle andere programma's ed geven geen problemen

ik zal een keer gaan kijken of het ook bij een andere wel lukt. en misschien weet iemand toch nog raad.

Raymond jij in ieder geval hartelijk bedankt,

Frans

Bedankt Jozo, de site was me al bekend.
Ik heb het denk ik opgelost, ik heb HITMAN pro 'gedraaid', daarna kreeg ik een aantal meldingen dat ik bij Norton bepaalde onderwerpen wel of niet moest toestaan en voila probleem lijkt opgelost.

allen alvast bedankt en de volgende met dit probleem, succes.

Misschien heb je iets aan bovenstaande.

gr.
Frans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan