smartphone in netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reintje48

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2011
Besturingssysteem
windows 11
Office versie
Libre Office
Ik heb twee laptops draadloos verbonden met mijn experiabox. Ook is er een draadloze verbinding met mijn audiosysteem. Aan de experiabox heb ik een harde schijf aangesloten via USB.
Alles zit in een netwerkje zodat ik de harde schijf vanaf beide laptops kan benaderen en de daarop staande muziek kan afspelen via mijn audiosysteem. Ook kunnen beide laptops onderling elkaars bestanden benaderen. Alles werkt prima.
Sinds kort heb ik mijn eerste smartphone met een windows phone besturingssysteem. Het lukt mij niet om deze telefoon in het netwerk op te nemen. Volgens mij moet dat toch kunnen. Ik wil namelijk via de telefoon muziekbestanden afspelen naar mijn audiosysteem.
De beide laptops hebben winsows 7.
Wie heeft hiervoor een oplossing.

eerst eens kijke als geen limiet voor apparaten staat op uwe router

Er is geen limiet ingesteld in de router, de telefoon gaat ook gewoon online via wifi. Het probleem is dat hij niet opgenomen wordt in het netwerkje. De experiabox herkent hem dus wel. Maar de communicatie met de andere apparaten is er niet.

Het is nog niet opgelost. Weet iemand nog een mogelijkheid om het voor elkaar te krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan