smartphone of tablet

• Onderwerp starter Onderwerp starter frin
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

frin

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2005
Dag,

Tot nu hebben we een notebook gebruikt als we met vakantie gaan, we gebruiken het vooral voor google, webcam, streetview, vakantiefilmkes en fotos, ... (enkel met wifi)
Als we met het vliegtuig gaan is dit echter onhandig.
Wat is het alternatief (we wensen geen abonnement voor mobiel) ?
Smartphone of tablet ?
Wat zijn die apparaatjes in feite ?

Verwarrend is steeds die 16 Gb of 32 Gb geheugen, volgens mij is dit geen geheugen maar gewoon opslag voor data.
Soms zie je er bijstaan intern werkgeheugen 1 Gb, dat is volgens mij toch het belangrijkste.

grs

Laatst bewerkt:
de 16 of 32 Gb is idd de ruimte die je hebt om apps, foto's etc. etc. op te slaan. Ja nja voor hetgeen watjij er mee wil doen denk ik dat je handig een tablet kunt nemen. Je wil wat je zegt niet aan een telefoon abo vast zitten. Het voordeel/nadeel van een tablet is dan dat je een groter scherm hebt. Voor de rest kun je er op dat punt hetzelfde mee.
Voordeel; omdat een groot scherm toch makkelijker kijkt.
Nadeel; omdat een groot scherm weer extra ruimte neemt in je tas of iets, terwijl een smartphone natuurlijk in je broekzak past (in veel gevallen).

Dus met een smartphone kan je ook googlen net zoals bij een notebook.
In een hotel kan je dit aansluiten op wifi.
De apps kan ik laten en gewoon door snelkoppelingen vervangen

Googelen enzo kan idd ook op een smartphone. En in een hotel kun je idd gewoon op wifi. Wel denk dat ik het handig is om er alsnog een sim in te duwen, maar dan zet je je 3G verbinding er gewoon van uit. Dan kun je er iig mee smsen, maar zolang je 3G uit staat trekt hij iig geen internet kosten af van je beltegoed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan