smartripper

• Onderwerp starter Onderwerp starter cort
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Als ik met smartripper een DVD op mijn harde schijf wil zetten,krijg ik uitstekend beeld maar geen klank.Wie weet wat ik fout doe.

Thanks

Ik zal mijn vraag even verduidelijken.Als ik met smartripper een DVD op mijn harde schijf wil zetten een bv de franse taal selectionneer,dan heb ik geen geluid.

wil je echt de dvd op je harde schijf zetten of de dvd rippen en omzetten naar bv svcd ( mpeg2) ??

anders moet je alle vob / ifo enz files rippen.

wil je er een goeie kwaliteit mpeg mee maken ga dan eens opzoek naar DVDx een handleiding daarvan is evt te vinden op http://wintips.filmt.nl

Ik zou gewoon op harddisk willen zetten.Met de gewenste taal.

Gebtuik DVD decryptor of Smartripper om te rippen en selecteer alle bestanden op de dvd. Dus niet alleen de bestanden die standaard geselecteerd worden. Gebruik daarna Dvd2one om de dvd te comprimeren (movie only of full disk) dan kun je ook de gewenste (ondertitel)taal en muziek selecteren. Is dat gebeurd dan heb je een panklaar product om te branden.

Wat bedoel je met ALLE BESTANDEN,en waar kan ik DVD2ONE downloaden.

Thanks

OK .Ik heb dvd geript met smartripper en dvd2one opgestart.Ik maak een selectie voor de klankband,namelijk FRANS in plaats van de originele engelstalige versie.Na beeindigen en een test dan heb ik wel beeld ,maar geen klank.
Help

Is het mogelijk dat je alleen de ondertitel hebt geselecteerd en niet de audio?

Start Dvd2one op en kies de locaties stel de "Copy mode" in op "Movie only" klik op volgende.

Kies bij titel degene met de meeste hoofdstukken, klik op volgende.

Selecteer bij Audio, de gewenste taal. En selecteer de gewenste ondertitel. Daarna klik je op start.

Brand het anders eens op een dvd-rewritable en kijk of dat wel werkt. Wil je het afspelen van je HD klik dan op het pictogram van je cd-lade(Power-dvd) en kies "open het dvd-bestand van het vaste schijfstation". Ga dan naar de map waar je de output van Dvd2one hebt opgeslagen en open het videobestand. Dan zou die het ook met geluid moeten afspelen op je pc.

Mvgr, René.

Laatst bewerkt:
Rene,

Wat bedoel je juist dat ik met Smartripper alle bestanden moet rippen.Moet ik soms mijn opties bijsluitelen,of iets instellen bij de streaming?

Ik doe in DVD2one hetgeen je me zegt,ik selecteer (ik vink aan)de taal die ik wil en dan geen ondertitteling.voorbeeld :taal :Frans
Bij het afspelen op mijn harde schijf heb ik nog steeds geen geluid.Ik begrijp er niets van.

Misschien weet jij nog een oplossing.

Thanks

Hallo Cort,

Nee je moet alleen opletten dat alle bestanden die op de dvd staan die je ripped ook gemarkeerd zijn. Dus dat je de hele dvd ripped. Als in Dvd2one echter de audio en taalmogelijkheden worden weergegeven zal dat wel goed zijn. heb je het al met een andere taal of audio geprobeerd? Ik heb meer het idee dat er ies mis is met de weergave instellingen op je pc. Met welk prog probeer je de dvd af te spelen?

Mvgr, René.

Rene,

Ik speel mijn dvd's af met POWERDVD en heb hiermee nooit een probleem gehad.Het rare is dat als ik de originele taal van de film neem er geen enkel probleem is.Ik zal misschien eens proberen met een andere DVD.

Thanks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan