Smarty Uninstaller

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Na TuneUp Utillities 2010 te hebben gebruikt (Trial versie) werkt mijn Smarty Uninstaller niet meer. Ook na deze opnieuw te hebben geinstalleerd (meerdere malen) word er aangegeven: kan bestand niet uitvoeren. C:\ Program Files\Smarty Uninstaller Pro\smartyuninstallerPro.exe
Create Process mislukt; code 5. Toegang is geweigerd
.

Daar moet ik het verder meedoen!! vreemde zaak als je die smarty al jaren gebruikt.
Kan mij iemand hier in verder helpen, het kan toch maar niet zo zijn dat ik deze Smarty Uninstaller niet meer kan gaan gebruiken. We hebben TuneUp Utillities 2010 inmiddels verwijdert en willen daar ook geen gebruik meer van maken.

Ik gebruik als OS Windows Vista Business.

Groet,
@xa.

C:\ Program Files\Smarty Uninstaller Pro die map een verwijderen en als je daar geen rechten voor hebt wijs je die jezelf toe

Smarty

Hoi, bedankt voor je reactie.

De map en het hele gebeuren van Smarty ( in program files) heb ik verwijderd van mijn pc en in het register staat er ook niets meer van, laat ik het zo zeggen er word niets meer gevonden onder het kopje ZOEKEN ook niet meer met jv16 PowerTools.

Groet,
@xa

Hallo allemaal, ik heb de Smarty Uninstaller diverse keren opnieuw geinstalleerd maar aan het einde van de installatie en het opstarten van het programma word de bovengenoemde melding nog steeds gegeven.

We hebben nu REVO Uninstaller er op geinstalleerd en die werkt ook perfect alhoewel ik het een vreemde zaak blijft vinden, ik kom in het nieuwe jaar hier nog op terug en zet de zaak voorlopig op het forum als opgelost. Ik hoop dat ik met REVO geen verkeerde keuze heb gemaak en lees verder alleen maar goeds er over, dus we gaan deze even proberen.

groet,
@xa.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan