smc 7904wbra verbrinkt internetverbinding?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rooy29

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2001
smc 7904wbra verbreekt internetverbinding?

Ik heb regelmatig als ik met mijn laptop aan het internetten ben dat de verbinding wordt verbroken naar de modem. Als ik dan laat zoeken naar draadloos internet verbindingen dan vind hij mijn modem niet maar vind wel andere modems. Als ik de laptop of modem een keer aan en uit zet dan werkt het weer.
De ene keer wordt de verbinding na 5min of na 1 uur verbroken.

Laatst bewerkt:
Werk je ook met de clientsoftware van je draadloze netwerkkaart ? Toevallig XP op je laptop staan ?

Ik heb xp-home op mijn laptop staan, hoe bedoel je clientsofware van mijn draadloze netwerkaart?

je hebt een draadloze netwerkkaart merk X en daarbij heb je vaak speciale software.

In de laptop zit z'n draadloze netwerkkaart ingebouwd hij gaat automatisch zoeken naar mijn draadloze verbinding en als hij hem vind dan verbreekt hij de verbinding na 5 min en de andere keer pas na een uur of hij blijft het gewoon doen zoals het hoord.

Welke type draadloze netwerkkaart dan ?
Heb je daar ook speciale software voor in gebruik ?
Soms is de XP functie stoorzender en werkt de clientsoftware beter.

Ik heb geen speciale software, ik heb een fujitsu siemens laptop Amilo M1425, en een smc modem/router draadloos 7904wbra ik zie bij bij draadloze netwerkverbinding Intel(R) PRO/Wireless 2200BG Network Connectio. De netwerk kaart is een interne

Geplaatst door rooy29
Ik heb geen speciale software, ik heb een fujitsu siemens laptop Amilo M1425, en een smc modem/router draadloos 7904wbra ik zie bij bij draadloze netwerkverbinding Intel(R) PRO/Wireless 2200BG Network Connectio. De netwerk kaart is een interne

Je zou kunnen overwegen om de clientsoftware van de Intel Pro/Wireless te downloaden en de wireless zero van XP uit te zetten.

ik ben vandaag terug geweest in de winkel waar ik alle spullen heb gekocht, men heeft de laptop daar nagekeken en deze is goed werkt daar perfect. Ik heb daar de modem/router omgeruildt tegen een nieuwe zelfde smc met een fimware versie 0.39a. Maar je zult het niet geloven deze aangesloten de vaste pc werkt er perfect op maar de laptop kan geen verbinding maken met de modem, hij ziet hem wel als sms mode/router bij het zoeken. SMC hulpline gebeld men wist het ook niet meer als laatste wat ik nog zou kunnen doen is een andere firmware installerenn de modem downgraden naar versie 0.34, men gaf bij smc aan dat somige laptops met een interne netwerkkaart problemen hebben met smc modems en dat versie 0.34 het probleem oplost. Ik heb deze nu geinstallerd en sindsdien is de verbinding nog niet verbroken.
Voor zover ik het nu kan beoordelen is het probleem opgelost.:)
Ik wil bij deze upsidaisy graag bedanken voor de medewerking en je snelle reacties. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan