smc wireless utilty

Status
Niet open voor verdere reacties.

nraats

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2004
Na problemen met installeren van de PCI wireless card (SMC 2602w) werkt nu de utility waarmee je hem kunt configureren niet.
Meerdere keren geprobeerd, icoon op desktop en in start menu verschijnen keurig maar er op klikken doet niets.
Hoe kan ik cnotroleren wat er aan de hand is? Ik krijg namelijk ook helemaal geen foutmeldingen. Iemand met hetzelfde probleem?

Systeem: W98 SE, PII 233 MHz, 96 Mb.

Heb ik de utilty nodig of zijn er ook andere methoden om de boel te cionfigureren?

Dank alvast!!!

Als je de software nou eens verwijderd en dan opnieuw gaat installeren werkt dat wel ? (openen met rechtermuisknop)

Nope, beiden niet.
Software heb ik al van de site en cd-rom geprobeerd. Meerdere keren gede- en -installeerd. Zou volgens SMC gewoon moeten werken.

Wat mensen ook wel doen maar dat is waarschijnlijk niet de meest fijne oplossing,W98 opnieuw installeren.

GRRR :( Inderdaad niet echt iets waar ik op hoopte. Ik ga eens kijken wat dat me verder oplevert. Dank je :)

Ik heb inmiddels een nieuwe, hoopgevende maar wel genante oplossing gevonden. Ik schijn helemaal geen w98 SE te hebben draaien :o Ga ik van de week wel installeren en dan laat ik mijn bevindingen wel horen. Fingers crossed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan