SMC wireless

Status
Niet open voor verdere reacties.

rpinzon310

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2004
ik heb vaandag een wireless pakket gekocht ik heb hier 1 draadloze en 1 wired computer aanhange die wired werk perfect maar het lukt me niet om de draadloze te configureren.... soms heb ik verbinding voor 20 sec.... maar dan gat die weg... ik heb gekocht een SMCWBR 14-G2 kan iemand me helpen????

ik heb van @home een speciale diagnostic tool en als ik die draai dan krijg ik een fout op: "Proxy server, Mail server, News server en web server"

Laatst bewerkt:
Zit je in een betonnen huis??
Ik iniedergeval wel, en daar werkt het ook niet perfect. Ik hoorde dat het staal (of wat voor spul er ook in een hoge betonnen flat zit) stoort. Ik heb een netwerkkaart die in de USB gaat, dus heb ik een 3 meter usb verlengsnoer naar mijn deur gelecht, dan zitten veeel minder muren tussen mij en de router.. en het werkt perfect!
Ik heb geen idee hoe jouw ding aangesloten zit, maar je kan vast wel de ontvanger verlengen! Ik hoop dat het helpt/lukt!

Dan weet ik het ook niet.... Als er geen muur tussen zit zou ik kabeltje aanleggen, maar ik weet natuurlijk niet hoe het allemaal bij jou zit.... sorry..

disconnected

kunnen jullie hier (bijlage) zien waarom kan ik niet online komen? en waroom mijn draadloos verbinding valt? of welk plaatje hebben jullie nodig? please help!!!

nog een vraag wat is ssid? bv ik heb abonnement bij @home zo is cc...nr?

Laatst bewerkt:
@rpinzon310,
Je bijlage is nog niet bijgevoegd.

Een bijlage mag maximaal 100kb zijn en moet van een van deze extensies hebben:
bmp doc gif jpe jpeg jpg pdf png psd rar txt zip

:)

Laatst bewerkt:
is er een manier om mijn router naar fabriek instellingen te brengen???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan