smileys in bios en ntldr is missing

Status
Niet open voor verdere reacties.

bauto601

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2010
Hallo, ik heb een moederbord en als ik die opstart dan start ie gewoon tot hij van de hd moet starten. Want als ie dan van de hd start krijg ik ntldr is missing en der komt een smiley in mijn bios. En er komt ook een schoppe in mijn bios. Is dit een biosvirus??
En kan ik mijn hd gwoon in een andere computer zetten zonder dat dat virus (als dat er is) overgaat naar mijn andere moederbord???
alvast bedankt

is het niet slim om windows of een ander besturingsysteem te installeren, want dan zou je je pc of laptop nog kunnen gebruiken

is het niet slim om windows of een ander besturingsysteem te installeren, want dan zou je je pc of laptop nog kunnen gebruiken

Het was een oude pc dus ik dacht dat ik het kon verhelpen met nieuw mobo.
Maar staat er geen virus dan op die schijf die dan ook op de andere bios van het
andere mobo gaat???

als de computer zegt van ntldr ontbreekt betekent dat vaak dat hij je besturingssysteem niet kan vinden vaak komt dit ook doordat je hardware hebt vervangen of dat hij niet de juiste opstart partitie heeft. met name dus als je een moederbord vervangt en dus vaak ook de processor houd dat in dat je windows ook op nieuw moet installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan