Sms in mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gines

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2010
Beste,

Ik krijg elke SMS die ik ontvang op mijn GSM automatisch ook in mijn mailbox. Dit is pas sinds ik een nieuwe smartphone heb gekocht dat dit gebeurt. In instellingen kan ik niks terugvinden en op Internet ook niet, dus hoop ik dat jullie me kunnen oplossen.

Mvg.

Ik heb iets meer informatie nodig.

Welk besturingssysteem draai je nu, wat voor telefoon heb je. Heb je een speciale mail applicatie op je telefoon of gebruik je de standaard mail app.

Er zou wel ergens een vinkje in je telefoon staan waardoor je smsjes automatisch doorgestuurd worden naar je mailbox.

Greetz,
Rens

Laatst bewerkt:
Ik heb de Samsung galaxy s4 met Android 4.2.2
Ik gebruik de standaard mailapplicatie dat gesynchroniseerd is met outlook, de vroegere Hotmail.

Kijk daar komen we al iets verder mee.

Ik heb even zitten googlen en het is als het goed is inderdaad een vinkje die verkeerd staat.

Ga even naar je mailapp op je telefoon --> settings --> Accounts --> naar beneden scrollen en daar staat meer instellingen --> daar staat als het goed is sync sms, deze optie moet je uitvinken.

Idd, het stond inderdaad aangevinkt, bedankt voor je hulp! Ik kreeg altijd Veel meldingen daardoor, nogmaals, bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan