SMS versturen met Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Plantje

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2009
Ik vroeg me af of het mogelijk is om met Outlook 2010 SMSjes te sturen. Ik wil dan eigenlijk gewoon een nieuw bericht kunnen aanmaken en dat het ding via Active Sync of zo verstuurd wordt via de GSM.
Ik ben dus niet op zoek naar één of ander nieuw abonnement zodat ik via outlook smsjes kan versturen. Dit moet toch haast wel mogelijk zijn op basis van mijn T-Mobile abonnement?

Nu was er hier al een topic over...enkel dit was niet specifiek voor Outlook 2010. Dus toen ik daar de vraag stelde dacht ik netjes on topic te blijven. Helaas krijg ik daar de volgende onzinnige reactie:
m@rio Trotse SuperPappa
Verenigingslid

--------------------------------------------------------------------------------
Plantje,

Het is op Helpmij niet toegestaan je vraag in die van iemand anders te stellen. Daarnaast stamt het topic uit 2009.

Graag je eigen vraag aanmaken

De reactie is niet onzinnig maar verwijst naar de huisregels.

OK, fair enough...regels gevonden...
'Breek niet in' in andermans vraag, heb je een soortgelijk probleem, stel zelf een nieuwe vraag.
Kicks van oude topics (antwoord geven op oude vragen) worden niet op prijs gesteld.

Blijf het wel een beetje raar vinden dat deze twee regels er zijn. Ik zou juist denken dat het handiger is om alle antwoorden over een bepaald topic in één vraag te hebben.
En wat is er mis met het beantwoorden van een oude vraag? Als iemand er dan met Google bij uitkomt is het antwoord er tenminste ;)

Al met al ben ik wel benieuwd naar mogelijkheden om vanuit Outlook via Active Sync smsjes te versturen! :)

We hanteren al jaren deze regels en deze zijn niet raar. ook al lijkt jou probleem hetzelfde, de problemen zijn nooit identiek. Je hebt te maken met verschillende systemen en daarbij verschillende geïnstalleerde software. In jou geval Outlook 2010 was in 2009 niet uit/door ontwikkeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan