Ik vroeg me af of het mogelijk is om met Outlook 2010 SMSjes te sturen. Ik wil dan eigenlijk gewoon een nieuw bericht kunnen aanmaken en dat het ding via Active Sync of zo verstuurd wordt via de GSM.
Ik ben dus niet op zoek naar één of ander nieuw abonnement zodat ik via outlook smsjes kan versturen. Dit moet toch haast wel mogelijk zijn op basis van mijn T-Mobile abonnement?
Nu was er hier al een topic over...enkel dit was niet specifiek voor Outlook 2010. Dus toen ik daar de vraag stelde dacht ik netjes on topic te blijven. Helaas krijg ik daar de volgende onzinnige reactie:
Ik ben dus niet op zoek naar één of ander nieuw abonnement zodat ik via outlook smsjes kan versturen. Dit moet toch haast wel mogelijk zijn op basis van mijn T-Mobile abonnement?
Nu was er hier al een topic over...enkel dit was niet specifiek voor Outlook 2010. Dus toen ik daar de vraag stelde dacht ik netjes on topic te blijven. Helaas krijg ik daar de volgende onzinnige reactie:
m@rio Trotse SuperPappa
Verenigingslid
--------------------------------------------------------------------------------
Plantje,
Het is op Helpmij niet toegestaan je vraag in die van iemand anders te stellen. Daarnaast stamt het topic uit 2009.
Graag je eigen vraag aanmaken