Snake

Status
Niet open voor verdere reacties.

tranceftw

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2009
Berichten
149
Hallo,

Ik heb mijn eigen versie van Snake gemaakt. Ik ben er zelf redelijk tevreden over en de grootste bugs zijn er al uitgehaald. Ik hoop dat jullie het willen testen en er de bugs uithalen! Je kunt het natuurlijk ook spelen voor je plezier.

Om het spel te kunnen spelen zou het kunnen dat je de map uit de zip eerst naar je bureaublad moet slepen voor het spel werkt. (Anders staat er gewoon "score: 0").

Veel plezier!

Download hier:

http://www.megaupload.com/?d=3RG18MEX
 
Onder welk besturingssysteem werkt het allemaal?
 
Sinds het Java is, neem ik aan dat het antwoord is, 'alle besturingssystemen welke een JVM hebben'. Ofwel: alle OS'en waar Java op werkt.

@tranceftw: wel je README.TXT invullen he? :p Ohja, en waarom zitten er nog 2 andere jar's in deze? (test 2 ofzo?)
 
Sinds het Java is, neem ik aan dat het antwoord is, 'alle besturingssystemen welke een JVM hebben'. Ofwel: alle OS'en waar Java op werkt.

@tranceftw: wel je README.TXT invullen he? :p Ohja, en waarom zitten er nog 2 andere jar's in deze? (test 2 ofzo?)

En waarom moet je die README.TXT invullen? En wat moet er in staan? Ik heb dat namelijk nog nooit gedaan... :S

Edit: Ik weet het al... Thx voor de tip!
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe versie: Snake_v2

Updates:
- Mogelijkheid tussen Snake Classic en Snake met hindernissen.
- Mogelijkheid om je snelheid te kiezen uit 5 niveaus.
- Mogelijk om opnieuw te spelen zonder opnieuw te moeten opstarten
- startvenster toegevoegd.
- Spel begint pas als je op start klikt zodat je tijd hebt om klaar te zijn.


DOWNLOAD: http://www.megaupload.com/?d=PZKQ0OPO

Weeral wil ik erbij vermelden... Als het niet lukt, zul je misschien de bestanden uit de rar naar je bureaublad (of een andere map) moeten slepen.

Veel plezier en laat de feedback maar komen.
 
zeer leuk gedaan! Ik miste alleen nog een toets om het spel opnieuw te spelen, ik moest nu op sluiten klikken en daarna nieuw spel kiezen. zou mooi zijn dat je naast ok (als je af bent) ook voor opnieuw spelen kunt kiezen.

Nog 1 ding is dat als je af gaat het eerste blokje van de snake bijdraait en dat het door de hindernis (in mijn geval) ging.Dit is het geval als je op ok kan klikken (en/of hebt geklikt).

Van de rest een leuk spel.

Keep up the good work.
 
Ik heb alleen versie 1 gespeeld, maar hier kwam ik de volgende fout tegen.

Als ik naar links ga, op pijltje omhoog druk en dan snel op rechts druk. (Dus voordat de slang een vakje omhoog gaat.) Staat er je bent af, terwijl er naar mijn mening een vakje omhoog moet worden gegaan en dan naar links.
 
Heb ik eens na gekeken, en klopt inderdaad moet ik eens gaan bekijken. Ik heb gedacht aan dit probleem, maar het blijkbaar enkel opgelost voor als je alleen in de tegengestelde richting duwt. Dit heb ik blijkbaar over het hoofd gezien. Als je dus blijkbaar daartussen eens in een andere richting duwt, wat op een hoger snelheidsniveau onmogelijk is, loopt het blijkbaar fout. Ik zal het eens bekijken.
 
:) Het is best makkelijk op te lossen denk ik. Ik denk dat het enige wat je nodig hebt een extra variabele is.

Ik heb net ook even versie 2 gespeeld, een klein slordigheidje gevonden... voordat het je je spel begint staat er 'score: 0' met een kleine letter. Als je start veranderd dit in 'Score: 0' met een hoofdletter. :p
 
Inderdaad... Maar jammer genoeg heb ik voor 't moment geen tijd en zal dit even moet wachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan