Snap er geen hol van!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

marjajona

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2002
Berichten
230
De PC van mijn schoonvader is naar de shop geweest om er een nieuwe kast omheen te zetten. Sinds dien heeft hij geen internet meer. De helpdesk van Chello zegt wel een signaal te zien, het modem is online, het zou MOETEN werekn. Doet het echter niet! Terug geweest naar die shop, daar sluiten ze hem aan en hij doet het meteen. Weer terug thuis, aangesloten en NADA!! We kunnen er niet achterkomen waar het aan ligt. Worden er helemaal gestoord van.:evil: :evil:
 
chello controleert je abbonement aan de hand van twee zogenaamde mac-adressen, een van je netwerkkaart en een van je kabelmodem.
misschien heeft de chello server nu de macadressen van jouw netwerkkaart en het kabelmodem van je pc-boer opgeslagen.
je kunt je mac-adres van je netwerkkaart opzoeken door
in een dos console ipconfig/all te typen, ik ga er hier van uit dat je XP draait.
het mac adres heet dan fysiek adres.
het mac-adres vam je kabelmodem staat er waarschijlijk ergens op.
bel de helpdesk en vraag of zij die twee adressen in hun server hebben, zoniet moeten ze dat ff veranderen.

succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan