Sneeuwvlokjes dwarrelen NIET in FireFox

Status
Niet open voor verdere reacties.

NIh1IlO

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2003
Hello programmeurs

ik heb een scriptje voor het laten dwarrelen van sneeuwvlokes ingevoerd op een pagina van mijn site doch in FireFox werkt ie niet; in IE daarentegen doet hij het wel.
Wat zou de oorzaak kunnen zijn en hoe kan eraan verholpen worden?

Hieronder staat de link naar de bewuste pagina.

http://users.skynet.be/vedekaatjes/Hoofdblad.htm

Met vriendelijke groeten van

nIh1IlO

Het kan heel goed zijn dat scripts voor FireFox uitgeschakeld zijn.

- Extra
- Opties
- Webfuncties
- Javascript inschakelen aanvinken

Ik ben er eigenlijk ook blij om dat die het niet doen, want die sneeuwvlokjes zijn naar mijn mening alleen maar irritant. Ze beletten het goed door kunnen lezen/kijken van een pagina, en als je een niet al te snelle PC hebt, vertraagd deze mateloos

Hello killermenace

waar moet ik precies die instellingen gaan doen? Ik heb alleszins geverifieerd bij FireFox zelf en op een der tabbladen zag ik dat Javascript was aangevinkt.
Het gaat er mij precies om te achterhalen waar de fout ligt.
Het is trouwens ook maar de bedoeling om die sneeuwvlokjes enkele dagen te laten dwarrelen.

Ook in het programma Dreamweaver doet ie het niet bij het aanklikken van de browser FF, hoewel ook die browser is geselecteerd voor mogelijke weergave.

Groeten van

nIh1IlO

Hello peter vazed

alweer bedankt voor de naar de oplossing leidende hint.
Mits nog enkele enkele kleine persoonlijke aanpassingen, is het mij gelukt om sneeuwvlokjes, ook in FireFox, op mijn sitepagina te toveren. :)

Hello Rimsic :cool:

sorry voor het even ontlenen van je banner. Indien je er evenwel bezwaar tegen hebt dan verwijder ik hem met bekwame spoed.

Aan alle meedenkers :thumb:

mijn allerbeste dank. Nog veel suc6 met het meedenkwerk om Compuploeteraars/-klungeraars uit de nood te helpen. Jullie delen werkelijk, en met overtuiging, jullie persoonlijke kundigheden met anderen. Een edel gebaar dat niet genoeg in de verf kan worden gezet.
Aan allen mijn beste wensen, prettige eindejaarsdagen en een gezond en voorspoedig 2006!

Vriendelijke groeten van

nIh1IlO

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan