Snel film branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrHook

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2008
Hallo,

Als ik een film download kan ik die branden met convertxtodvd van VSO maar dat duurt als ik 3 films brand, minimaal 2 uur voor omzetten en kwartier branden.

weet iemand een programma waarmee dat het snel kan? en het liefst ook dat ik er een menu voor kan zetten. en ik wil ze kunnen bekijken op dvd spelers en het liefst ook playstation, in ieder geval op veel apparaten.

Mvg,
MrHook

Wat jij wil gaat niet, converteren heeft nu eenmaal tijd nodig.

Ga lekker over op Nieuwsgroepen zou ik zeggen.. doe je alleen nog maar complete dvd's downloaden en brand je die..

Ga lekker over op Nieuwsgroepen zou ik zeggen.. doe je alleen nog maar complete dvd's downloaden en brand je die..

daar download ik dus al mee, maar waar brand ik die mee zodat ik die overal kan bekijken zonder problemen. ik gebruiks sinds een paar dagen nieuwsgroepen,

werkt perfect!

Geen Divx branden (die moet je dus converteren) maar complete dvd's (liefst retail)..
Dit zijn of videoTS bestanden of een image.. beide gewoon met Nero te branden (ong 5 minuutjes)

dus die video_ts map en de audio_ts (ookal is die zo goed als altijd leeg) branden met nero?

heb je dan ook een onderdeel los van nero? ik heb geen zin in dat hele nero pakket.

Hoeft niet persee met Nero hoor.. Andere brandprogramma's volstaan ook (ik persoonlijk neig naar Nero).. Je brand alleen de video_ts (audio_ts word maar heel zelden gebruikt voor muziek-dvd's)..
Als het een image is brand je die (zou je die image openen dan zie je dat daar ook gewoon video_ts en audio_ts inzit)

Let met Nero op dat je voor DVD-Video kiest, dan de inhoud van de VIDEO_TS in de VIDEO_TS map van Nero slepen aan de linkerkant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan