Ik heb sinds eind juli een nieuwe acer aspire 7720 G - core 2 duo T8300 - 4GB RAM - Nvidia Geforce M9500 GS - 640 GB HDD (2*320) - OS: Vista SP1 (32-bit)
Tijdens het surfen (IE en FF), mailen, gamen, alles wat je maar wil loopt hij vaak vast komt er bovenaan (reageert niet) als ik dan 1 à 2 minuten wacht loopt alles terug vlot! Een paar minuten of uren later kan dit perfect nog eens gebeuren. (soms 5* in 1 uur!!) ik word hier zot van aangezien het een nieuw laptop is!
Heb op verschillende forums gezoch en iedereen stuurt daar aan op nieuwe drivers.....
Heb de driver van nvidia gedownload kan deze niet installeren aangezien dit via de website van acer moet gaan! zij (acer) hebben aangepaste drivers van de geforce kaarten en ik heb reeds hun nieuwste versie!
Een mailtje gestuurd naar acer met mijn probleem hieronder de reactie:
ik raad u aan om onderstaande stappen te doorlopen. Controleer gelijk na de Recovery of het probleem nog steeds aanwezig is.
Mocht dit het geval zijn, neem dan contact op met het Acer Call Centre.
Op onze computers wordt standaard een backup van de Windows installatie meegeleverd. Dit houd in dat u de computer in veel gevallen alsnog naar de originele default instellingen terug kunt zetten.
Hieronder volgt het stappenplan voor het instellen van het systeem naar standaardinstellingen:
1) BELANGRIJK!!!!! Hiervoor dient u wel eerst een backup te maken van uw belangrijke bestanden op de vaste schijf!
2) Als u de backup heeft aangemaakt, kunt u uw computer afsluiten
3) Zet de computer aan, en bij het ACER fullscreen logo drukt u enkele malen op ALT+F10,
Mocht Windows na enkele seconden alweer opstarten in Windows met het inlogscherm voor de gebruiker, dan dient u wellicht de computer volledig af
tesluiten, in plaats van "Standby" of "Hibernation".
4) Vervolgens wordt ACER eRecovery Management voor u geladen.
5) U kiest voor de optie systeem herstellen naar standaard instellingen, indien u het hele systeem wilt recoveren. (Mocht u alleen de stuurprogramma's en de
applicaties opnieuw willen installern, dan kiest u voor het herinstalleren van de stuurprogramma's en applicaties, Hierbij zal de inhoud van de schijf
behouden blijven.)
Het systeem word nu recovered met een statusbalk die de voortgang bijhoud. Mochten er toch problemen voordoen, dan kunt u contact opnemen met onze technische helpdesk. Wellicht dient u dan recovery cd's te bestellen, of het product ter reparatie te laten ophalen.
Heb dit reeds uitgevoerd nog steeds hetzelfde probleem!
Heb ze nog eens een nieuwe mail gestuurd om te melden dat het nog steeds niet is opgelost! wacht nog op de mail terug duurde vorige keer ook al 6 dagen!
Hebben jullie een oplossing?
Als er geen oplossing is hoop ik van hen een nieuwe te ontvangen, ik kan hem namelijk niet missen
Ik heb hier 1400€ voor betaald en heb nog niet van mijn snelle pc gebruik kunnen maken! life sucks!
Tijdens het surfen (IE en FF), mailen, gamen, alles wat je maar wil loopt hij vaak vast komt er bovenaan (reageert niet) als ik dan 1 à 2 minuten wacht loopt alles terug vlot! Een paar minuten of uren later kan dit perfect nog eens gebeuren. (soms 5* in 1 uur!!) ik word hier zot van aangezien het een nieuw laptop is!
Heb op verschillende forums gezoch en iedereen stuurt daar aan op nieuwe drivers.....
Heb de driver van nvidia gedownload kan deze niet installeren aangezien dit via de website van acer moet gaan! zij (acer) hebben aangepaste drivers van de geforce kaarten en ik heb reeds hun nieuwste versie!
Een mailtje gestuurd naar acer met mijn probleem hieronder de reactie:
ik raad u aan om onderstaande stappen te doorlopen. Controleer gelijk na de Recovery of het probleem nog steeds aanwezig is.
Mocht dit het geval zijn, neem dan contact op met het Acer Call Centre.
Op onze computers wordt standaard een backup van de Windows installatie meegeleverd. Dit houd in dat u de computer in veel gevallen alsnog naar de originele default instellingen terug kunt zetten.
Hieronder volgt het stappenplan voor het instellen van het systeem naar standaardinstellingen:
1) BELANGRIJK!!!!! Hiervoor dient u wel eerst een backup te maken van uw belangrijke bestanden op de vaste schijf!
2) Als u de backup heeft aangemaakt, kunt u uw computer afsluiten
3) Zet de computer aan, en bij het ACER fullscreen logo drukt u enkele malen op ALT+F10,
Mocht Windows na enkele seconden alweer opstarten in Windows met het inlogscherm voor de gebruiker, dan dient u wellicht de computer volledig af
tesluiten, in plaats van "Standby" of "Hibernation".
4) Vervolgens wordt ACER eRecovery Management voor u geladen.
5) U kiest voor de optie systeem herstellen naar standaard instellingen, indien u het hele systeem wilt recoveren. (Mocht u alleen de stuurprogramma's en de
applicaties opnieuw willen installern, dan kiest u voor het herinstalleren van de stuurprogramma's en applicaties, Hierbij zal de inhoud van de schijf
behouden blijven.)
Het systeem word nu recovered met een statusbalk die de voortgang bijhoud. Mochten er toch problemen voordoen, dan kunt u contact opnemen met onze technische helpdesk. Wellicht dient u dan recovery cd's te bestellen, of het product ter reparatie te laten ophalen.
Heb dit reeds uitgevoerd nog steeds hetzelfde probleem!
Heb ze nog eens een nieuwe mail gestuurd om te melden dat het nog steeds niet is opgelost! wacht nog op de mail terug duurde vorige keer ook al 6 dagen!
Hebben jullie een oplossing?
Als er geen oplossing is hoop ik van hen een nieuwe te ontvangen, ik kan hem namelijk niet missen

Ik heb hier 1400€ voor betaald en heb nog niet van mijn snelle pc gebruik kunnen maken! life sucks!
