snel reageren

Status
Niet open voor verdere reacties.

carcassonne

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2010
hallo ik heb windows 7 nu is mijn brobleem na *****n met mijn toestenbord.
nu zijn alle pictogrammen en alle bestanden inernet locatie,s en hij zoekt de bestanden op internet hoe kan ik er voor zorgen dat hij alles als orgineel bestand weer vindt van als ik naar media player wil dan zoekt ie het op op internet en met alle bestanden

ik wil graag dat je gewoon naar windows media player wordt gegooid en dan muziek kunt afspelen

vraag2 ik heb een toolbar met gadets nu loopt dat de hele tijd vast als ik dat gebruiken wil met 64 bits home wat moet ik daartegen doen

windows 7 home 64 bits

groetjes eduard reageren a.u.b via mijn mail

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien is het handig als je je bericht met iets minder tiepvouten en in iets begrijpelijker Nederlands schrijft, dan is het wat beter te lezen en wordt je probleem / problemen gelijk ook wat duidelijker. Ík kan er nu nog geen 'brood van bakken'.

Ik sluit deze.
Je mag een nieuwe vraag maken in gewoon Nederlands, dus duidelijk omschreven en met een passende titel.

Verder wordt er via het forum gereageerd en niet via mails. Dat is de opzet van een forum.....

simpel houden.
al mijn bestands mappen worden als internet loctie gezocht.
hoe kan ik het terug draaien zodat ik naar de juiste map wordt toegestuurd en niet meer naar internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan