Snel Snel,. MSI K8N NEO4-F??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommygun

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2005
Berichten
87
heej mensen

ik belde mijn leverancier (ofzo) op omdat mijn bestelling niet was aangekomen, nu blijkt dat mijn mobo (Asus A8V-E deluxe) end of life is... bummer...

nu raad me telefoon aan om anders de MSI K8N NEO4-F te nemen... is dit verstandig?

2x dual kingston 512mb
160 gb sata maxtor
gainward 6600gt gs glh
chieftec matrix bigtower (die moet ik ook anders bestellen)
amd 3200+ venice core boxed

help me snel, dan kan hij vanaaf op de post:)

TG

p.s. andere aanraders anders?
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij niet verkeerd.
MSI is een prima bordje.
 
want die asus heeft AI en hypertreading en sjit.. en 2000mt/s enz.. weet ik veel wat het allemaal inhoud..

grrr. irritant hoor. welk mobo moet ik nu pakken
 
Asus A8N-E 97,00
Asus A8V Deluxe 105.00
Asus A8V Deluxe REV2.0 91.00
DFI Lanparty UT NF4-D 113.00
Gigabyte GA-K8NF-9 94.00
MSI K8N NEO4-F 100.00
MSI RS480M2 *ATI* 99.00

dit zijn denk ik ongeveer mijn keuzes, die DFI schiet een beetje uit, dus ik denk dat ik die ook niet mag pakken.
 
Ik dacht dat ie nog een tikje beter was dan de Asus vanwege de nForce 4 chipset.
Hier staat je ASUS bordje, daar kan ik geen Hiperthreading uit opmaken.
Dat is ook iets voor de Pentium, dit is een AMD moederbord.
 
mijn fout.

en zijn die andere want..

is dit eig contract breuk ofzo? kheb al 2 weken geleden 1300 betaald, en nu moet ik nog zelf opbellen om erachter te komen.
 
die gele is pCI-E die 3 witte en orange zijn PCI
maar wat zijn dan die bovenste 2?
 

Bijlagen

  • l_03080021.jpg
    l_03080021.jpg
    76,4 KB · Weergaven: 63
Geplaatst door Tommygun
die gele is pCI-E die 3 witte en orange zijn PCI
maar wat zijn dan die bovenste 2?
Als je dat precies wilt weten moet je even de handleiding downloaden van de MSI website.
Staat het precies in beschreven. :)
en zijn die andere want.. is dit eig contract breuk ofzo? kheb al 2 weken geleden 1300 betaald, en nu moet ik nog zelf opbellen om erachter te komen.
En waar gaat dit over? :D
 
ik heb dus die pc besteld 2 weken geleden,
toen opgebeld. ze zeiden dat de CHieftec Bigtower mATrix 360w en de TEchsolo toetsenbord beide dinsdag binnen zouden komen, en ik me pc woensdag of vandaag kon verwachten. ikke toch maar gebeld. blijkt dat de Chieftec Tower er nog niet is, en dat me ASUs mobo niet meer wordt gemaakt. maar ik heb wel al 2 weken geleden betaald (voorruit betaling)
 
Is dit moederbord makkelijker of even makkelijk overklokbaar als de ASUS?

"AI NOS™
Verbetert de prestaties wanneer je dit het meest nodig hebt!
Applicaties zoals 3D-games en videobewerking vereisen enorme hoeveelheden systeembronnen.
Injecteer je CPU met raketbrandstof! De gepatenteerde AI NOS™ (Non-delay Overclocking System) technologie detecteert op intelligente wijze de systeembelasting en schroeft automatisch de prestaties op voor de meest veeleisende taken. In tegenstelling tot andere dynamische overkloktechnieken, reageert AI NOS™ veel sneller om zo je onbegrensde snelheidszucht te bevredigen."
 
Jah..
maar ik moet dus snel beslissen want kmoet dus egt die pc hebben enzo, kheb WOW ook nu al anderhalve week in me huis liggen en daar kank nu nix mee doen... wel fijn dat er nog iemand naast Frisian naar dit Topic kijkt
 
Die MSI K8N NEO4-F lijkt mij wel een goed moederbord.

En krijgt ook nog een goede Rating

En als je dat later nog wil, kan je er dual-core Atlon 64 processor erop zetten. :)
 
klinkt mischien dom, maar waar plaats ik die? of is het in 1 processor (dacht miss dat het 2 losse waren :eek: )
 
I see...


dan toch maar de MSI he.. bij Tom hardware guide krijgt hij ook iets hoger.. en dual-core is dan uiteindelijk wel handig toch bij spellen?

nu nog de kast bestellen.. ik had dus eerst De Matrix Bigtower voor 108.. maar die hebben ze ook niet meer.. mischien dan maar de Dragon Bigtower voor 120. Exact hetzelfde. maar een ander klepje aan de voorkant

EDIT: :p weet iemand nog een style bigtower?
 
Laatst bewerkt:
Nou... alles is geregeld. vanavond gaat het de deur uit

alleen, heb ik geen toetsenbord en geen kast. de Techsolo toetenbord van 28€ was niet goed volgens hun, en de CHieftec tower hadden ze niet op voorraad. morgen zal me pc aankomen zonder kast....
dus die nog even apart bestellen dan maar
 
Da's mooi om te weten.
Ik ben blij dat killermenace je nog even verder kon helpen, ik moest namelijk even de deur uit. :)
 
geweldig, Icomputers moet nu dus 136€ terug storten vanwege me Matrix Bigtower en me Techsolo toetsenbord (die 2 had ik dus maar geannuleert, zodat ik niet op volgende week moet wachten) probleem is nu dat die Icomputers niet zo snel is, maar me morgen PC wel al binnen is, en ikke dus geen Kast, want ik heb nog geen geld.... nu kan ik via bepaalde site's wel die kast bestellen.. maar het is wachten geblazen.

p.s. weet iemand een mooi/goed toetsenbord rond de 40€?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan