Snel Snel,. MSI K8N NEO4-F??

Status
Niet open voor verdere reacties.
kzat meer te hopen om zwart, en draadloos, en met muis. gewoon een draadloos desktop. alleen welke. ik hoef geen slappe zooi, en ik hou niet zo van rond.
 
Die Logitech modellen zijn anders wel van uitstekende kwaliteit.

Pak dan de Logitech® diNovo™ Media Desktop 2.0.


2487.jpg


Ziet erg strak uit, is niet rond en heeft een hele goede muis. Nou niet zeggen dat ie te duur is, want het is het één of het ander. ;)
 
Geplaatst door Tommygun
geweldig, Icomputers moet nu dus 136€ terug storten vanwege me Matrix Bigtower en me Techsolo toetsenbord (die 2 had ik dus maar geannuleert, zodat ik niet op volgende week moet wachten) probleem is nu dat die Icomputers niet zo snel is, maar me morgen PC wel al binnen is, en ikke dus geen Kast, want ik heb nog geen geld.... nu kan ik via bepaalde site's wel die kast bestellen.. maar het is wachten geblazen.

p.s. weet iemand een mooi/goed toetsenbord rond de 40€ ?


heb je de p.s. gezien?
 
Jepz. ik heb alles nu binnen, ziet er erg strak uit moet ik zegge. me kast komt jammer genoeg morgen of maandag pas binnen, maja nix aan te doen.

ben al aan het voorbereiden met me games, heb de meeste al gedownload. Empire Earth 2, half life 2, doom III, Halo 1,2, Battlefield 2.
ze doen het tot nu toe allemaal, al je me tegen komt of BF2, je herkent me aan H0lyGra1l.

Bedankt he,
TG



*opgelost*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan