snelheid adsl probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

eenhoorn

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2007
hallo ik heb een abbonement bij tele2 adsl family.
ik had eerst basis van 2mb dat is sinds kort 4mb geworden.
dat is niet veel maar ik kan me er mee helpen.
het probleem is dat ik met 2mb een snelheid van 64kb haalde
en met vier 125kb sinds kort is mijn snelheid terug gezakt naar64kb dus de snelheid van 2mb.
ik heb hier over met tele2 gebeld en na diverse testen o.a. speedtest vertelde ze mij dat ik alles moest uitschakelen ook het internet na dit gedaan te hebben zeiden ze mij dat er veel programmas draaide ter wijl ik alles uitgeschakeld had ze adviseerde om een virus scan te doen en adware te draaien die konden niets vinden en volgens tele2 die ik weer gebeld heb draait er heel veel op mijn pc ook zonder internet ik begrijp er niks van en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

ik heb als virusscanner avg draaien en ad adware voor:confused: de spyware

Spyware of download programma's als limewire kunnen je normale internet verbinding vertragen.
met proces explorer krijg je wel een beeld of er wat raars op je systeem gebeurt.
Ook kun je overwegen om een andere pc of laptop aan te sluiten en kijken of het probleem dan weg is.
Zoniet , dan weet je zeker dat de oorzaak bij de provider ligt.

mvg leo

internet

bedankt voor je reactie ik heb het programaatje gedownload maar ik kom er niet uit wijs het is in het engels en ik weet niet waar ik naar moet kijken vr.gr.eenhoorn:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan