Snelheid Alt binz word naar beneden gedrukt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jdreamer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jul 2009
Hallo,

ik zit met een probleempje:

Ik heb sinds kort een nieuwe pc: Packard Bell met de volgende specificaties:

Type processor: Intel Core 2 Quad Harde schijf (GB): 1000 RAM / Intern geheugen (MB): 4096 Model videokaart: nVidia GeForce GT120 Uitvoering: Q8200 Kloksnelheid (Mhz): 2330 Type intern geheugen: DDR2 SDRAM Video: Videokaart Videogeheugen (MB): 1024 Geluid: onboard Type: High Definition Audio 7.1 Inclusief luidsprekers: Nee Type harde schijf: SATA Snelheid (rpm): 7200 Media station: DVD±RW DL, geheugenkaartlezer Model: minitower Aansluitingen: USB 2.0, FireWire, Ethernet, DVI-I, HDMI Besturingssysteem: Windows Vista Home Premium Kleur(en): zwart Introductie model: 2009 Typenummer: Imedia X5570

Het volgende:
Computer is helemaal nieuw, Enige wat geinstaleerd is:

Alt binz (nieuwste versie) (xs.news provider)
Quickpar
Winrar
Daemontools

Mijn download snelheid is ten eerste niet echt stabiel....(okey...kan aan de provider liggen)
2de het uitpakken van bestanden met winrar had ik veeeeeel sneller verwacht.
Het allerbelangrijks: Wanneer ik Winrar gebruikt om bestanden uit te pakken, en tegelijker tijd ook mijn altbinz aan heb staan, Word mijn internet snelheid van Altbinz naar Beneden gedrukt...ik heb het dan over 1900 kb/s naar 200 kb/s en soms stopt hij wel eens volledig...tenminste..net of hij blijf hangen,

Dit kan toch niet???

Zeker niet met een quadcore met 4gb werkgeheugen.

Ik dacht eerst echt dat er iets loos was met mijn pc...en ik heb de pc 3 keer gerecoverd....zonder succes,
Ben terug naar de winkel geweest....met veel pijn en moeite nieuwe pc gekregen, en precies hetzeflde.

Zodra ik Altbinz heb aan staan en ik ga andere dingen doen..Winrar/Quickpar/op internet surfen/dvd branden...t maak niet uit wat...snelheid van altbinz zakt compleet weg.

Wie kan mij helpen??

alvast vriendelijk bedankt!

Ik heb dat inderdaad ook met Alt.binz gezien. Ik denk dat je eens een andere moet proberen. (althans, dat zou ik doen) Dus GrabIt ofzo.

Ik zou gewoon als ik jou was de Auto-Repair&Extract gebruiken die in Alt.Binz zit..
Dan repareert Alt.Binz en pakt ie het ook nog eens uit (tenzij het natuurlijk geen RAR-files zijn of de PAR2 file niet aanwezig is, maar voor de meeste downloads wel erg handig..)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan