snelheid geheugen/moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

jellelysium2000

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2003
Hallo,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen bij een vraag die ik had. Ik heb een moederbord voor een geheugensnelheid tot 333 besteld. Ik had daarbij een geheugen van 333 besteld oorspronkelijk, alleen was dat geheugen niet op voorraad en nu werd mij een geheugen van DDR 400 voorgesteld. Ik weet dat je bij een processor een sneller geheugen kan nemen en dat alles dan nog werkt en het geheugen gewoon langzamer gaat lopen, maar kan je ook geheugen nemen dat boven de maximale snelheid van het moederbord ligt (en dat het dan dus ook langzamer gaat lopen)?

mvg,

Jelle

Niet elk moederbord ondersteunt DDR-400, maar dat zijn er niet veel. Welk moederbord heb je? Kunnen we even op de site van de maker kijken.

Epox 8RDA+ DeLuxe

Het is een Epox 8RDA+ DeLuxe. Maar ik was denk ik een beetje onduidelijk. Ik bedoel dus: kan ik een DDR 400 geheugen laten lopen op 333 op een moederbord dat maar 333 aankan?

mvg,

Jelle

Ja, dat is geen enkel probleem. Mits het moederbord DDR400 accepteert. Volgens www.epox.com is dit wel het geval dus leef je uit.

Ik wil niet stom doen ofzo jellelysium2000, maar is het niet zo dat je geen reclame in je handtekening mag hebben?

Daarvoor is de regel onder elk bericht "attendeer de beheerder" De desbetreffende moderator zal dan, indien nodig, actie ondernemen.

hoe zie je dat dan?

Voor wat betreft de reclame ging ik uit van betaallinks a la testnet, ik wist niet dat je je eigen non-profit site niet mocht promoten. Iemand moet de weinige dingen die nog gratis zijn op internet toch promoten:) .

Voor wat betreft mijn vraag: hoe haal je dat precies uit de site Tiborv? Er staat FSB ondersteuning 266 en 333.
(Supports 266/333 FSB). Maar bij de samenvatting weer tussen haakjes DDR 400. Beetje onoverzichtelijk allemaal.

mvg,

Jelle

Precies, DDR400 staat bij de ondersteunde formaten, geen probleem dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan