Snelheid harde schijf

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Waar kan je zien welke snelheid je harde schijf heeft? 5400 of 7200 rpm
Groet,
Martin

Hoi mcl

Hier heb je nog een mooie en ook gratis app. voor zoiets ...:D

Hallo, als ik Chrystaldiskinfo installeer, dan krijg ik allerlei troep erbij en zie nergens Christaldiskinfo staan.
Kan je me even verder wegwijs maken wat en welk programma ik dan moet downloaden?
Groet,
Martin

Hoi hoi

NA installatie jij krijg troep alleen maar ALS je NIET oplet wat je tijdens installatie dus UIT-vinken moet, ...CrystalDisc is 100 % betrouwbaar ... maar :( helaas ik dacht dat jij wel ietsjes ervaring mee met installeren en met zoiets hebt ..:(

P.S. Gebruik maar in dit geval dan gewoon die boven van gast0225 aangegeven app. ook is goed ...

Laatst bewerkt:
Hoi, het is me toch gelukt. Ik zat op de verkeerde site.
Nogmaals bedankt.
Martin

:d Kijk nu ..............:thumb::rolleyes:

Ik ben hart patiënt moet je me nie meer op die manier zooo erg schrikken, ik wil je nie op mijn geweten dat ik je Virus aangeboden heb, ...... of zoiets ...:D
bi19pe.gif

Nou, dan kunnen we elkaar een handje geven. Ook hartpatient, maar gaat gelukkig goed.
Ik ben altijd voorzichtig met vreemde progjes downloaden, maar af en toe gaat het verkeerd.
Groet en het beste.
Martin

:confused: Ach jonge ...9/10 weken geleden was ik in ziekenhuis :( ...gaat ook goed natuurlijk op die kant ( zelfs heel goed ! ) ...maar je weet maar noit toch :(

I.v.m. die progje van mij moet je inderdaad tijdens installatie opletten ! ( ! ! ) op gegeven moment dat je twee vierkantjes daar UIT-vinken moet, verder geen zorgen zoals ik zei dat 'tis zeker betrouwbaar ik gebruik die lange poosje al ...:( :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan