Snelheid @home

Status
Niet open voor verdere reacties.

AJd

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2003
Berichten
247
Sinds enige tijd is mijn internet verbinding soms net zo traag als een inbelverbinding.
Als ik dan een keer opnieuw internet opstart is het meestal ook wel weer goed.
Ik heb @home basis wat staat voor een verbinding van 768 kbps.
Wat kan die trage verbinding veroorzaken????
 
misschien ligt het aan @home, ik heb soms ook wel dat het slecht is (ik ben ook lid van @home). @home zijn ook veel klachten over.

Ik zelf ben er ook niet echt over te spreken. Had een keer een vraag gestuurd naar de klantenservice. Vroeg ik hoe ik me internet kon delen en of dat met een HUB kon. Toen kreeg ik bericht van dat het met een ROUTER wel kon. Nou ik naar de winkel met een ROUTER. Ik snapte er nog niks van, weer gemaild naar hun. Kreeg ik het antwoord dat het ook neit met een ROUTER kon :confused:. Later via HELPMIJ.nl is het dus wel gelukt. Maar de klantenservice is dus ook dikke bagger daar.
 
2

Bij mij precies hetzelfde, heb zelfs de breedband verbinding.
Soms heel traag (symantec av-update 6-7 mb normaal in 15 sec binnen, nu af en toe in 25 min), soms normaal.

Nu 3 bestanden downloaden met 8.5 kB/s totale snelheid.
Dat is pas snelheid!!!!!!!

Breedband?, het lijkt wel smallband!!!!

Heb pc gescand met ad-aware en spybot (recente updates), totaal niets gevonden. AV en firewall is ook up2date.
 
Laatst bewerkt:
Je pc is wel spy/virus/mal/adware vrij?
En goed beveiligd met een firewall?
 
Ja pc wordt periodiek gecheckt op vira en adware en ****.
 
Ik heb at home breedband 4000 kbits per sec . Ze gaan trouwens nog verder binnenkort 5000 kbits . Nix over te klagen en super snel .:thumb:

Sneller dan deze site trouwens:rolleyes:
 
Ik heb ook breedband van 4000 kbits, maar de top haal ik niet, ik zit op 3800 kbits.
 
Nou................ 4000 of 3800 maakt geen ruk uit hoor:rolleyes:

200 kilobits?
 
Het is natuurlijk wel vervuiling van de gegevens als je gaat afronden :p
 
Jongens, Planet.....ook een slechte uitslag.
Ik heb 4000 bij 768.
En kijk eens wat ik heb :-(
Ik trek de stekker van de router er weer eens uit.
attachment.php
 

Bijlagen

  • verbinding.jpg
    verbinding.jpg
    6 KB · Weergaven: 169
ik heb @home breedband
geen probs hier
download is stabiel 512 Kbytes/sec
upload 58 Kbytes/ sec
:)
 
Als de verbinding van @home traag is, kijk dan eerst op de abonneeservice pagina of er storing/onderhoud bij je in de buurt is, vaak is dat de oorzaak. Is dat niet het geval ga je scannen op spy-/adware en virussen, daarna zou je eventueel het modem nog kunnen resetten (stroom eraf)


@Rimsic @home is één van de stabielste/snelste kabelaars in nederland. Verder verbaast het me dat je al een antwoord gekregen hebt over het delen van internet, net zoals 90% van de andere internet providers biedt @home geen helpdesk ondersteuning hiervoor, dat staat ook keurig vermeld in de voorwaarden. Het vragen hiernaar is net zoiets als Microsoft opbellen met de vraag hoe PhotoShop werkt, daar zal je ook geen antwoord op krijgen.


Overigens, ik zit meestal 10 tot 15% hoger dan de snelheid waarmee @home adverteert, mij hoor je al helemaal niet klagen.
 
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Jun 22 2005 om 08:45:12 UTC+0200)

Download : 7263.8 KByte/sec
Upload : 98.0 KByte/sec
Connection : 190.0 Conn/min
Ping test Nederland : 21.0 ms

:love: huurlijn

:D
 
Paulenemilia,

het is niet de bedoeling om een oude vraag omhoog te halen door alleen een link naar jou vraag te plaatsen.

hc_vinnie,

Leuk dat je een huurlijn hebt maar dat heeft totaal niks met een verbindingssnelheid van @home te maken ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan