Snelheid Koeler reglen met SpeedFan

Status
Niet open voor verdere reacties.

a.veldman

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2002
Heb Speedfan geinstaleerd,maar ik lees alleen maar ,HD 33 graden en Core 7 graden.
Krijg geen toerental van de Fans in beeld, moederbord is een MSI K9N Neo-F V2 met een
AMD Athlon 64 X2 4400+, in andere computer met een Asus M2N moederbord en dezelfde
processor werkt het perfect en heb ik alles in beeld.
Wat is hier het probleem.

Niet elk moederbord wordt ondersteund. Zo werk ik nog steeds met een hele oude Speedfan versie, omdat de nieuwere me geen mogelijkheid geeft de CPU fan snelheid te laten regelen.

Speedfan probleem

heej iedereen,\
Ik heb speedfan op me pc geinstalleerd maar ik zit met een probleem, als je gaat kijken naar de temperaturen dan staat er niet voor bijvoorbeeld CPU : 41.C er staat dan alleen temp2 41.C van die temperaturen is maar een voorbeeld maar er staat dus geen core of cpu maar er staat wel bij HD1 ik weet dat dit de harddisk is maar waarom doet ie dat niet bij alle andere temps ik heb er wel fan mate'jes tussen zitten zou dit het kunnen zijn dit zijn min systeem eigenschappen : MSI 645 Ultra (moederboord)
Pentium 4 2.00 GHZ famillie = Northwood
Hardeschijf 1: WDC WD800BB-00CAA1 (80,0GB)
Hardeschijf 2: ST330621A (30,0GB)
Voeding 350 watt
2 x coolermaster systeemkoeler
1 x Northbridge Chipset cooler van cooler master
DVD & CD speler merk onbekend

@processorjunkie,

Welkom op Helpmij.:)

Graag een eigen topic aanmaken. Het is niet netjes bij iemand zijn/haar topic in te breken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan