snelheid loopt terug

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan007

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Hallo

Als ik ga downloaden dan zakt mijn snelheid terug tot gemiddeld 1800 KB/S. Maar hij begint vaak zo rond de 4800 KB/S. Hoe kan dit?

Bijlagen

• 754202339.png
    754202339.png
    20,8 KB · Weergaven: 51
Laatst bewerkt:
hoi,

ik heb bij ziggo een abonnement van 50 Mbit/s down

Ik heb zojuist bij speedtest een test gedaan (zie bijlage 1e post)

Heb ook een 300 N Gigabit router

Hangt er helemaal vanaf waarmee je download. Voorbeeld: Als ik via Firefox of Internet Explorer een bestand download (en daarbij aangeef waar het moet worden opgeslagen) dan is Firefox/Internet Explorer in de achtergrond alvast begonnen met downloaden, en dus staat er een seconde of zo een superhoge downloadsnelheid. Later trekt dat tijdens de download weer naar 'eerlijke' waarden.

Tijs.

Tsja, een eerlijke waarde is waar ik voor betaal.... en dat haal ik nu dus niet terwijl ik hardware matig alles voor elkaar heb. Ik heb het hier over het programma Grabbit.

Tsja, een eerlijke waarde is waar ik voor betaal.... en dat haal ik nu dus niet terwijl ik hardware matig alles voor elkaar heb. Ik heb het hier over het programma Grabbit.

Dus je download via nieuwsgroepen.
Download je met de gratis nieuwsgroepen van ziggo of met betaalde nieuwsgroepen?

Ow oké gebruik je utorrent of bittorrent want zo kan je ook downloaden en ik heb dus ook ziggo het 2de pakket ervan maar ik heb wel als ik download een 1.5MB Download speed per keer.

Ik heb zelf 20MB Down maar zal wel veel meer zijn dat zij zeggen :P

hallo allemaal,

het is nog steeds zoals het is. Soms schiet mijn snelheid in het begin naar wel 7000 KB p/m en daarna gaat hij steeds weer terug naar een steady 1800 KB. jammer maar helaas... iemand nog een idee?:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan