snelheid nova.planet.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

jellese

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2007
Berichten
2
Al 2 jaar download ik met veel plezier van de nova server via planet en het programma Grabit. De laatste weken komt de snelheid niet meer boven de 100 met downen en zakt hij om de 15 sec terug naar nul om daarna weer zo rond de 70-100 te blijven. Ik heb alles opnieuw geinstaleerd (windows, grabit), toch blijft het ergerlijk traag, voorheen was het rond de 300. Op de testsite speed.nl haalt hij rond de 280. Wie komt dit bekend voor en weet evt. een oplossing?
 
Waar haal je je downloads vandaan? nova.planet.nl bestaat niet. Speedtest.nl meet jouw maximaal te halen downloadsnelheid, maar dat wil niet zeggen dat je die snelheid bij elke server op elk moment van de dag kunt halen. Servers geven per downloader bijvoorbeeld maar een maximale snelheid, de server waar jij bij download kan tijdelijk of definitief zijn bandbreedte per user aangepast hebben. Maar geef eens een link.
 
Nova.planet.nl bestaat wel degelijk: lees onderstaand bericht van de planet site.

Newsserver: news.planet.nl (uitsluitend te benaderen via een verbinding met Planet Internet)
Binaries: binaries.news.planet.nl en nova.planet.nl (uitsluitend te benaderen via een verbinding met Planet Internet)

Ik download gewoon via Grabit, via Planet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan