Snelheid of grafisch?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miquell4

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2008
Heey,

Toen ik mijn pc kocht was ik veel spellen aan het spelen, ik heb dan ook meer voor een pc gekozen, met een goede grafische kaart e.d. Alleen nu wil ik graag dat die wat sneller wordt. Al die standaard dingen die op internet staan heb ik al gedaan, zoals indexering uitzetten, prestering/performance op laag gezet, zodat die sneller werd. Alleen zijn er nog meerdere dingen die ik kan doen? Hier is wat informatie over mijn pc:

2qsrwcy.jpg

161f05c.jpg

30lkpid.jpg

Mijn computer duurt er vooral lang over om af te sluiten. Ik gok dat die er ongeveer 3 minuten over duurt om af te sluiten. Ik snap niet waar het aan licht, heb er niet zo veel software op, en hou hem redelijk schoon. Altijd als ik hem afsluit blijft die lang staan op "nieuwe updates installeren" ofzo, helemaal op het einde. Over het opstarten mag ik niet klagen, maar mag wel wat sneller. Hij start ongeveer op in 1 minuut 10.

Ik kan niet ruiken wat je allemaal al hebt gedaan, maar ik kan wel als je wilt via een remote control programma ff op jouw pc kijken en wat dingen veranderen. Hierbij kan je gewoon zelf meekijken en wil ik als je zelf wilt uitleg bij geven wat ik allemaal doe. Ik heb zowiezo je hulp nodig bij een aantal dingen. Ik hoor het nog wel of je hiermee akkoord gaat.:P

Mocht je hiermee niet akkoord gaan, moet ik en andere mensen toch echt weten wat je allemaal al hebt gedaan.

Hier hebben andere mensen nogal weinig aan, als jullie je pc willen versnellen zou ik beginnen met de standaard-dingen die op sites zoals deze staan.

Allereerst wat dat remote control betreft, zit voor jou geen (in ieder geval laag) risico aan. Je ziet wat ik doe, kan de verbinding zelf verbreken, ik stop ermee als je erom vraagt en je kan me ook vertrouwen:p

Afsluiten kan je versnellen met dit ; download het, open het, klik op ja en klik op Ok. Bestandje is door mij zelf gemaakt en geupload.

Opstarten versnellen doe je door te zorgen dat programma's niet automatisch opstarten.
Download en open hiervoor het programma Autoruns, ga naar het tabblad Logon. Hier staat een lijst met programma's die allemaal opstarten. Ga naar deze site en vul hier de bestandsnamen van alle programma's in. Alles wat je niet nodig hebt kan je dan uitvinken in Autoruns. Doe dit alleen in het tabblad Logon en lees goed de beschrijving op de site!!!!!!

Ik benadruk nogmaals, dat het het beste resultaat geeft via remote control, dan kan ik namelijk nog meer dingen doen. Maar de keuze is aan jou...

Suc6 :thumb:

Laatst bewerkt:
Je kan ook even HDTune Pro downloaden.
Als je dit geïnstalleerd hebt, moet je naar het tabblad AAM gaan en dan de schuifregelaar zo veel mogelijk naar rechts schuiven.

Wat doet deze instelling?
Standaard staat je harddisk op een mode dat hij normale prestaties levert tegen niet te veel geluid. Als je deze schuifregelaar dus naar het einde schuift, maakt je harddisk een stuk meer geluid, maar de prestaties liggen hierdoor ook veel hoger.

Dus het is maar wat je wilt

Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan