Snelheid Problem Met Nero 8

• Onderwerp starter Onderwerp starter balo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

balo

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2007
:shocked::shocked:Kan iemand mijn vraag beantwoorden? Het gaat namelijk over Nero 8. Ik heb Nero 8 geinstalleerd op Windows Vista. De installatie is helemaal gelukt, maar het branden van een DVD gaat erg langzaam. Ik heb alles gedaan om de snelheid te verhogen (in de instellingen), maar dat lukt niet. Het branden gebeurt nog steeds met een lage snelheid. Trouwens bij het branden van een CD heb ik dit probleem niet. Een lage snelheid komt alleen voor bij DVD. Heeft iemand een oplossing hiervoor? Alvast bedankt voor jullie reactie

Ander merk DVD wil nog wel eens schelen. Ik brandde altijd op 8 speed, totdat ik een keer zonder DVD's zat. Een vreemd merk gekocht en die wilde niet sneller binnen Nero dan 2x. Oude merk weer gekocht en voila, ik draaide weer op 8x.

Bedankt voor je reactie. Mijn schijf is 16x en van philips dat het voldoende snelheid bevat. Mocht je andere oplossingen hebben, dan hoor ik dat graag

Ik bedoelde niet het opschrift van het schijfje...... ik bedoelde dat Nero / of de brander, met dat andere merk niet sneller wilde dan 2 terwijl mijn brandertje, alsmede het schijfje hogere snelheden aankonden, m.a.w. heb je nu hetzelfde merk als anders of heb je toevallig een ander merk.

Laatst bewerkt:
Mijn excuses voor een late reactie. Ik heb ook andere brandprogramma's gebruikt en ook andere schrijf merk gebruikt. Ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Bij het branden van een CD kan ik de snelheid zelf aanpassen, maar bij het branden van een DVD krijg ik een vaste waarde die ik niet aan kan passen. Ik hoop dat iemand een oplossing hiervoor heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan