Snelheid SD-card

Status
Niet open voor verdere reacties.

fedorn

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2001
Hoi,
Ik heb een navigatiesysteem Becker 7914 met een 1Gb SD-card. Nu vind ik hem een beetje traag worden met al die updates. Bestaan er inmiddels ook snelle SD kaarten? Op de kaart staat 980 MB. Ik geloof dat een 2Gb geen optie is, of wel?

Groetjes,
fedorn

Bedankt, het gaat mij niet om de opslaghoeveelheid, maar om de snelheid. Die zijn volgens mij verschillend.

Ik geloof dat een 2Gb geen optie is, of wel?
Mmm...ik heb op deze vraag geantwoord. Als je op een SD-kaart van 1Gb in totaal 980 Mb zet, zal die alleen daarom al langzamer worden.
Als je op een card van 4 Gb in totaal 2 Gb data zet, zal de info-overdracht een stuk soepeler verlopen, lijkt mij.
Maar succes gewenst met je zoektocht naar een snellere SD-kaart.

Nu vind ik hem een beetje traag worden met al die updates. Bestaan er inmiddels ook snelle SD kaarten?
Dat hangt er een beetje vanaf wat voor type je nu hebt. Sandisk is inmiddels bij type Extreme III, deze is lekker snel, maar of je hardware hier mee overweg kan weet ik niet.

Ik dacht dat als ik een kaart van 4 Gb gebruikt het langzamer zou werken dan een 2 Gb. Ik ga nu kijken of de Extreme III er in past en compatibel is. Bedankt alvast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan