Snelheid van Game wanneer op andere partitie geinstalleerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

robert123321

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2007
Als ik een game op een andere partitie dan de windows partitie installeer, zal dit dan negatieve gevolgen hebben voor de snelheid waarmee de game draait? Ik zit nl met wat ruimte gebrek op de c partitie.

Een andere optie is mbv een partitie manager de c schijf ruimer maken. Ook hier heb ik geen ervaring mee en vraag ik mij af of dit uberhaupt wel verstandig is om te doen.

Gr Robert

Hoi

Neen hoor..indien jij de game op een andere partitie zet(installeer) als C dan heeft dat geen negatieve gevolgen.

Antwoord op je tweede vraag: verstandiger is het juist om je windows partitie zo normaal mogelijk te houden.Alleen je os dus.Data ,games e.d kun je beter op een andere partitie zetten mocht er dan wat misgaan met je Os dan heb je dat nog.

Laatst bewerkt:
Hoi Frank!

Bedankt voor je reactie.
Gelukkig heeft het dus geen negatieve invloed. Het normaal houden van de windows partitie leek mij ook al verstandig.

Gr Robert

Kleine opmerking betreffende een OS partitie, ik heb dat ook en het werkt op dit moment vreselijk omdat Windows en heel veel andere programma's de neiging hebben om steeds groter te worden en rommel op je C: te plaatsen zonder dat je daar om vraagt. Mijn Windows partitie is op dit moment 30GB en stampvol omdat programma's als Chrome en Firefox hun meuk daar bewaren; met name Chrome kan in de gigabytes lopen.

Echt heel irritant, ik had liever gewoon 1 mega partitie gehad :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan