Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De opmerking kan tot misverstanden leiden. Zie deze vraag van TS:Sarvo zei:Mijn door jouw geqoute opmerking heeft daar helemaal niks mee te maken. Ik waarchuw alleen voor een mogelijk risico als je die instelling gaat wijzigen terwijl de schijven gewoon in gebruik zijn door windows als twee losse.
_ShaiHulud_ zei:Ik neem aan dat je bedoeld dat dan de data weg is?
Boeing_737 zei:De opmerking kan tot misverstanden leiden. Zie deze vraag van TS:
Nu ga ik weer twijfelen.Sarvo zei:Oftewel: drivers heb je nodig voor de herkenning van de poorten, in de bios schakel je raid in of uit (of je twee schijven respectievelijk samen als één gebruikt of apart)
Zie de Intel-uitleg http://www.intel.com/support/chipsets/imst/sb/cs-015988.htmBoeing_737 zei:Soms kan het op "Default Settings" zetten van je BIOS het ongewenste effect hebben dat die Raid Technology setting wordt uitgeschakeld. Dan heb je daarna problemen.
Sarvo zei:Ik heb de test gedaan op pc pitstop en dat gaf de volgende resultaten:
schijf C: (SiI RAID 0 Set 0) uncached speed: 59MB/s (149%)
schijf D: (Maxtor 6Y120M0 ) uncached speed: 52MB/s (132%)
Het percentage is een vergelijk met soortgelijke systemen, dus die is niet verkeerd.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.