Snelheid windows??!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

LBLB

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2004
Berichten
5
Ik zit met het volgende,

Onlangs film gedownload via kazaa++, hierna werkt windows errug traag en eigenlijk werkt niks meer goed. Bij alles wat je doet lijkt de pc vast te lopen en met name handelingen op de e-schijf waar ik downlaods heb opgeslagen.
Beschouw me zelf een leek op dit gebied en hulp zou welkom zijn, want pc is op dit moment waardeloos.

NB. heb inmiddels kazaa verwijderd samen met andere p2p programma's.
Voor alle duidelijkheid, problemen zijn ontstaan na laatste download en de betreffende film kan ik niet deleten omdat wordt aangegven dat deze nog door een ander programma in gebruik is.

Alvast bedankt!
 
Misschien helpt systemherstel?

Start, bureau-accesoires, systeemwerkset, systeemherstel. Nu maar hopen dat windows (of jij) een herstelpunt hebben gemaakt..
 
Oja, is je computer ook virusvrij enzo?

Doe anders eens een scan met ad-aware..
 
Opstarten in veilige modus en dan kun je in de verkenner de film verwijderen.
 
Heb wel virusscan(norton) gedaan, hij detecteerd een aantal bestanden(10) maar wanneer je probeert deze te deleten wordt aangegeven dat dit niet gelukt is...
 
Eerst systeemherstel uitschakelen op alle hdd's,
dan opstarten in veilige modus,
normale controle uitvoeren (schijfopruiming)
eventueel prulenbak legen en vervolgens een volledige systeemscan met je antivirus scanner.

Tenzij er heel bijzondere dingen zijn gebeurd ben je die bestanden nu kwijt.

Maar realiseer je wel wat je aan het doen bent :
als je systeemherstel uitschakelt en er gaat wat mis na het verwijderen van bestanden, dan ben je ook je laatste "strohalm" -> systeemherstel kwijt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan