Snelheid Ziggo inmiddels onaangekondigd verhoogd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrmusic

Inventaris
Lid geworden
29 okt 2006
Berichten
27.152
Het was bekend dat Ziggo per 1 december of uiterlijk januari 2009 de snelheid van de diverse internet-pakketten zou verhogen.

Echter, het lijkt erop, dat dit inmiddels al (onaangekondigd??) gebeurd is!

Mijn downloadsnelheid was t/m giisteren 12mbit, maar vanaf vandaag blijkt dat het al 15mbit is!
 
Gaat inderdaad sneller nu lijkt mij.
Ik behoor een 16000 KB verbinding te hebben maar heb nu dit.

Zie bijlage !!
 
Laatst bewerkt:
359138829.png

yup hier ook (had 12mbit)
 
Het is zeker bijna Sinterklaas en krijgen wij dit in onze virtuele schoen :p
 
En binnenkort komt deze beschikbaar, die ik zeker ga nemen:

Internet Z3i 30.000/3000
 
Internetsnelheid wordt bij providers vaker eerst verhoogt en dan aangekondigt dat het verhoogt is.
Zal binnenkort wel een persbericht komen van Ziggo.
 
Hier is het ook al aangepast daar ik eerst 16000 had en nu staat er inderdaad 20000 per 1- 12-2008.
 
wel mooi meegenomen maar ik wil sowieso geen internet van ziggo meer al zouden ze het nog eens verhogen. niet enkelt omdat de prijs verhouding ontzettend slecht is maar de service is *Censuur*

als je daar een opmerking maakt over het feit dat er pas over een week iemand komt kijk om jouw internet te maken (terwijl je al een week geen internet hebt) en ze dan doodleuk zeggen:"dan sturen we er een over twee weken"

*Censuur*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
WesleydeUndie

Als je al ** of ## moet gebruiken om een woord zichtbaar te laten zijn kan je er al vanuit gaan dat zo'n woord op Helpmij niet gewenst is.
Laat dat in het vervolg dan ook.
 
hmm..... ik ga mijn modem maar eens resetten dan, misschien helpt dat, want ik heb het nog niet gemerkt. Downloadsnelheid van mijn 8mbit lijn ligt nog steeds stabiel rond de 1000kb/s.
 
Nou? Dat is toch prima??

Ik heb een 20mbit abbo nu ( sinds de verhoging ) en zit rond de 2200 - 2400 kbs.....
Van jou is gewoon goed hoor dan, zelf iets hoger.
 
Laatst bewerkt:
Jaja, dat is ook prima, maar zo snel liep het altijd al.
Mijn verbinding is inmiddels ook een beetje gekieteld door Ziggo, en loopt nu zo rond de 1.200kb/s. :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan