snelkoppeling bureaublad kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hallo, ik zie net dat ik mijn snelkoppeling van mij bureaubald kwijt ben... in mijn snelstartmenu.. wie weet hoe ik die daar terug kan krijgen??

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

hallo lerosa, weet je niet of je dit zelf hebt veranderd?
rechtermuisknop op balk, eigenschappen, aanpassen, daar kan je de optie,s bekijken, altijd weergeven, enz enz, ik hoop dat het dit is? suc6

probeer eerst windowsupdate uit te voeren en daarna moet je de nieuwe XP ISP-patch downloaden

Ik zie geen xp isp patch... in mijn windows update.. waar kan ik die dan vandaan halen??

Misschien kan je ook even naar deze oplossing kijken, probleem lijkt een beetje hetzelfde?

Wauw!!! Wat goed het werkt.. hij staat weer in mjin Quick Launch... en nu heb ik nog een vraagje.. hoe kan ik de volgorde van de icoontjes veranderen in de Quick Launch........
want ik wil het icoontje vooraan hebben, en als ik hem daar heen trek, dan ben ik hem weer kwijt...
iemand daar nog een antwoord op??

Klik met linker muisknop op het icoontje en houd de knop ingedrukt. Sleep dan het icoontje naar gewenste plaats. Let op het zwarte cursortekentje bij het slepen. Dan muisknop weer loslaten. (Oefening baart kunst):) .

Groetjes,
Bennie

Hahahaha Thanks Bennie.. het is nu wel gelukt, de vorige keer dat ik dat deed. was ik gelijk mijn hele icoontje kwijt maar nu niet.... :thumb:

Iedereen bedankt voor de snelle hulp het is weer zoals het was...

Helaas toch nog weer een probleem, ik was aan het schuiven met de pictogrammen.. en nu heb ik in eens een hele brede balk onderaan... en wat ik ook doe ik krijg hem met geen mogelijkheid weer goed... alles staat nu boven elkaar ipv naast elkaar... en wat ik ook schuif ik kan er geen normale balk meer van maken.. wie o wie weet hoe ik dit nu weer goed krijg.:confused:

naast nl, zit een ribbeltje in de balk, die moet je weer verschuiven.

Dat ribbeltje heb ik niet meer en het nl icoontje ook niet.. en als ik aan die andere ribbeltjes trek en schuif dan wil ie alles behalve er weer een normale balk van maken:o

linker muisknop op de rand van de balk en dan iets naar beneden trekken, gaat dat ook niet?

maak anders eens een screenshot van je balk, om te zien hoe het eruit ziet!

Laatst bewerkt:
Ik heb het opgelost door een systeem herstel uit te voeren, ik kreeg het met slepen met geen mogelijkheid meer voor elkaar....
toch bedankt voor de moeite...:thumb:

Heb ook een tijdje zitten rommelen met die taakbalk, opeens was het goed, heb deze op vergrendelen gezet (rechtsklik op taakbalk en aldaar aanvinken), scheelt een hoop ergernis. Anyway, je hebt je snelkoppeling weer terug! :thumb:

Toch nog niet helemaal opgelost!!:confused: Als ik het icoontje van mijn bureaubald naar voren schuif dus het eerst plekkie op het snelmenu, dan blijft ie daar wel staan, maar zodra ik de compter opnieuw opgestrart heb is ie daar weer weg en staat ie weer een stuk verderop.. hoe kan dat??
Waarom onthoudt windows dat niet??
Iemand enig idee??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan