snelkoppeling in "Deze Computer"

Status
Niet open voor verdere reacties.

WimJager

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2006
Hoe maak ik een snelkoppeling naar een programma in "Deze Computer"?
(en dan onder het kopje "Netwerkstations?")

Alvast bedankt.

Hoi,

Niet!
"Deze computer" is geen 'map' waarin je bestanden of snelkoppelingen kan plaatsen (zoals bijvoorbeeld C:\, wat wel de weergave is van een 'fysieke' eenheid), maar is een weergave van wat er zoal op je computer te vinden is.

Maar het moet niet onmogelijk zijn. Ik heb bijvoorbeeld ook een snelkoppeling van Nero Scout, en van mijn Creative ZEN muziekspeler (ook als deze niet aangesloten is)

Is er anders een manier om via het register een soort van snelkoppeling te maken?

Het enige wat je toe kunt voegen zijn netwerklocaties. Hiermee zou je eventueel een map op je pc kunnen selecteren, maar geen programma's.

Maar het moet niet onmogelijk zijn. Ik heb bijvoorbeeld ook een snelkoppeling van Nero Scout, en van mijn Creative ZEN muziekspeler (ook als deze niet aangesloten is)

Is er anders een manier om via het register een soort van snelkoppeling te maken?

Wellicht komen er meer suggesties, als je aangeeft met welk doel je dat wilt ..... want het 'nut' van iets dergelijks is op z'n minst enigszins vaag.

Doel:
In deze computer een snelkoppeling maken naar een programma dat kan FTP'en of een snelkoppeling maken (netwerkstation) naar de FTP site. maar omdat het maken van een netwerkstation naar FTP verbinding niet wil dacht ik dat naar een ftp programma linken misschien wel mogelijk is.
\

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan