Snelkoppeling kan niet weg van bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Ik heb de software van mijn Sony Ericsson telefoon geinstalleerd, maar nu heeft deze software een snelkoppeling: Sony Ericsson File Manager, achtergelaten op mijn bureaublad. Maar ook op het bureaublad van mijn medecomputergebruikers.
Ik heb in het register al gezocht op Sony Ericsson File Manager, en die kom ik dan vier keer tegen. Maar geen een in een rijtje met de andere snelkoppelingen op mijn bureaublad. Dus ik durf ze niet goed te verwijderen.
Wie weet hoe ik erachter kom welke sleutel ik wel uit het register kan verwijderen (waar de snelkoppelingen van het bureaublad staan)? Of hoe ik deze snelkoppeling wel kan verwijderen?

Oja.. Ik ben natuurlijk begonnen met rechtermuisknop te klikken op de snelkoppeling, maar daar stond de optie: verwijderen, niet bij. Ook selecteren en op delete drukken werkt niet.

Is het wel een snelkoppeling, want dan kan je hem gewoon naar de prullenbak slepen.

Staat toch gewoon een lnk file in de all ussers account in documents and settings, verplaats hem naar je eigen account.

was het maar zo simpel..
Die oplossingen had ik natuurlijk ook al geprobeerd, maar helaas. Het is echt zo'n vastgebakken snelkoppeling, dis niet zo maar te verwijderen is. Ooit had ik een pda die dat ook deed.. En daar moest ik een sleutel voor weghalen in het register. Maar ik weet niet meer welke..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan