• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Snelkoppeling naar tabblad?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jappie911

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jan 2009
Hallo,

Inmiddels al wat oude draadjes hierover gelezen, maar is het volgende inmiddels mogelijk;

Voorbeeld;

Ik heb 1 excel bestand met de tabbladen; "keuring brandblussers", en een tabblad "keuring auto's".

Nu zou ik graag in een map genoemd kantoor, een snelkoppeling maken naar het tablad "keuring blussers"

En in een map genoemd materiaal, een snelkoppeling maken naar het tabblad "keuring auto's.

De bedoeling is dus dat hij direct het juiste tabblad kiest.

Zou heel dankbaar zijn voor een oplossing !

Groeten!

Kun je misschien iets specifieker kunnen zijn dmv een bijlage? Begrijp je vraagstelling niet helemaal

ja, ok sorry;

Ik wil dus een snelkoppeling naar een excel bestand, waarbij 1 bepaald tabblad direct opent. (zonder deze nog apart onderaan te moeten aanklikken)

Zo wil ik dus verschillende snelkoppeling gebruiken, naar de verschillende tabbladen.

Hoop dat het zo een beetje duidelijker is.

Laatst bewerkt:
Omdat het via een snelkoppeling gaat, zie ik niet dadelijk een manier om dat probleem op te lossen.

Kan je niet gewoon een paar knoppen op je blad "kantoor" zetten met daaraan een macro gekoppeld die je naar het betreffende blad brengt??

Rob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan