Snelkoppeling op buroblad plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hardys33

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Bij XP funkcioneert het prima. Echter bij WIN7 lukt het mij niet. InternetExplorer,>Bestand>Verzenden>Snelkoppeling op buroblad plaatsen ,, en ik zie geen koppeling op het blad. Hoe moet ik het aanpakken?

Rechte kan vant muis op iets ...( :D ) klikken dan zie je meteen submenu, in submenu zie je ietjes naar beneden kopieren naar: wijs maar die aan en op rechte kant zie je ook bijv ...bureaublad(snelkoppeling maken ) ...:thumb:

Laatst bewerkt:
Dat doe ik exact zoals je schrijft. En er komt geen koppeling op het buroblad. BIJ XP werkt het prima. Waarom bij WIN7 niet?

:confused: Zo dus heb je gedaan ?? :(
fnr79z.jpg
en als je alleen maar op Snelkoppeling maken klikt ?? :D ...:(

Laatst bewerkt:
Nee hoor. Het gaat om een snelkoppeling van een WEBSITE. Daarom schrijf ik: Internet Explorer 8. Als ik een website op het buroblad wil plaatsen dan ga ik een normale weg (zoals bij IE gebruikelijk} BESTAND (links boven) aan tippen, een submennu gaat open. Ik kies VERZENDEN en via een submenu kies ik op SNELKOPPELING op het buroblad plaatsen. Maar ik zie geen snelkop. op het buro verschijnen. Terwijl bij XP IE funkcioneert het. Wat doe ik fout?

Aaaahah ooke nu snap ik dan ....:thumb: heb je zo ook al geprobeerd ?? :D

4eaeffe3734a5-Untitled.gif

Laatst bewerkt:
Nee, hoor. Waarom moet ik zo'n omweg kiezen als het met 3 tikken kan? Zo'n koppeling heb ik aleen tijdelijk nodig. Anders maak ik van de website een FAVORIET. Kan je kijken of bij jouw WIN7 IE8 werkt zoals het moet? Merci

Hoezoo omweg ?? ( Zo maak je standard snelkoppeling op je bureaublad ) :d en die kan je ook als een tijdelijk/snelkoppeling op je bureaublad dinen :D dat is gewoon op bureaublad met rechte kant ( zoals je ziet ) van muis klikken en voila snelkoppeling is klaar, dat zijn geen internet favorieten in je browser maar op je bureaublad welk je altijd en op elk moment verwijderen kan ..:thumb:
-------------
P.S. Ik heb Explorer 9 ... :D

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je moeite. Heeft IE9 de mogelijkheid om de websitekoppeling op buroblad opslaan?

:confused: Op dit moment ik weet alleen maar op die manier website snelkoppeling op bureaublad maken ...:o maar misschien nu iemand anders bijspringen kan, en vertellen als maar ook een andere manier via en/of vanuit Explorer dat kan ?? :(

Er kan op verschillende manieren een snelkoppeling van de webpagina gemaakt worden, ik zal er 2 beschrijven:

Vanuit Internet Explorer:
1: Voor ieder webadres ziet men een icoontje in de adresbalk staan (Favicon). Deze favicon kan men klik+vasthouden en dan slepen naar het bureaublad.
2: Rechtsklikken op een leeg gedeelte op de betreffende website-> In het submenu kiezen voor Snelkoppeling maken. In het volgende dialoogvenster kunt u op JA klikken. Er wordt dan een nieuwe snelkoppeling op het bureaublad gemaakt.

@Microsofthelpt>> via FAVICOM kan ik nu een snelkoppeling v/d website maken. Volgens 2/ krijg ik geen submenu te zien met een SNELKOPPELING keuze. Bij mijn IE8 werkt het dus niet. Ik ga toch de FAVICOM optie gebruiken. Nog 1x bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan