snelkoppeling op de muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

reiniers

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2006
heeej

er zit iets van een snelkoppeling op mijn muis...als ik op de rechtermuisknop druk dan komt er een rondje in het beeld waarbij ik kan aanklikkn waar ik heen wil: deze computer, word, excel etc. alleen...dat gebeurd dus ELKE keer als ik op rechtermuis knop druk:( dus ik kan niks meer met die knop..wat vrij onhandig is:( ..
ik heb geen idee hoe het er gekomen is en geen idee hoe ik het weg kan halen:confused:
ik hoop dat een van jullie me kan helpen:o

alvast bedankt

reinier

Wat voor een muis heb je (merk) en ik denk haast dat er ook software geïnstalleerd is bij die muis en dat je daar even moet kijken.

ik heb een: PS/2 mouse filler driver van Chic t's een lasermuis ofsow..
ik heb overal bij de instellingen gekeken..als je bij deze computer kijkt...kan je nergens instellen ofsow dat je een snelkoppeling wil op je muis..
en er zit rechtsonderin van het beeld een muis pictogrammetje..heb ik ook op geklikt..en daar zijn maar 2 tabbladen.."draaischijf" en "knop" bij die eerste kan ik niets en bij die 2e kan ik de zijkant knoppen veranderen...ik heb daar alles aan veranderd wat maar kan...maar het probleem is nog steeds niet weg:(
ik vind het zo raar...want het is pas sinds 1dag..terwijl die muis er al een half jaar op zit..
ik hoop dat je er iets op weet:o

reinier

....ik weet egt niet wat ik er meej moet...ik kan die rechtermuis knop ook nix mee doen:S..

Bijlagen

• raaar ding.JPG
    raaar ding.JPG
    60,2 KB · Weergaven: 36
jah..die draaien allemaal normaal..
zou het een virus kunnen zijn denk je?

Geen idee, een uitgebreide scan (evt in veileige modus) kan daar meer over vertellen.

oke! dat ga ik vanavond doen!...
bedankt voor de hulp..en ik hooop..dat het effect heeft:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan