Snelkoppeling opent ander programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

assaas

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
Ik heb behoorlijke problemen met met mijn pc,
Als ik op " Deze Computer" "Mijn Documenten" of sommige andere snelkoppelingen op het bureaublad dubbelklik om ze te openen, (en trouwens ook als ik in de email een koppeling open om naar een site te gaan) dan opent een ander scherm van adobe die op dat moment zich probeert te installeren , en ook opent soms het window installer schermpje.
Wie weet wat er mis is aan mijn pc zodat ik het weer kan oplossen, natuurlijk kan ik formateren maar daar heb ik een probleem mee omdat ik van de zomer een nieuwe Dell pc heb gekocht bij Dell en daar heb ik geen windows cd bij gekregen en ook geen recovery cd, dus dat gaat even niet op...en ik wil hem liever proberen te herstellen zonder te formateren.

Laatst bewerkt:
Ik heb behoorlijke problemen met met mijn pc,
Als ik op " Deze Computer" "Mijn Documenten" of sommige andere snelkoppelingen op het bureaublad dubbelklik om ze te openen, (en trouwens ook als ik in de email een koppeling open om naar een site te gaan) dan opent een ander scherm van adobe die op dat moment zich probeert te installeren , en ook opent soms het window installer schermpje.
Wie weet wat er mis is aan mijn pc zodat ik het weer kan oplossen, natuurlijk kan ik formateren maar daar heb ik een probleem mee omdat ik van de zomer een nieuwe Dell pc heb gekocht bij Dell en daar heb ik geen windows cd bij gekregen en ook geen recovery cd, dus dat gaat even niet op...en ik wil hem liever proberen te herstellen zonder te formateren.

Volgens mij kun je bij Dell dmv een toets, of snelkoppeling tijdens het opstarten kiezen om je installatie te herstellen naar nieuwstaat.
Als het ware formatteren en herinstalleren ineens.
Kijk eens of je tijdens opstarten niet iets dergelijks ziet.

Volgens mij kun je bij Dell dmv een toets, of snelkoppeling tijdens het opstarten kiezen om je installatie te herstellen naar nieuwstaat.
Als het ware formatteren en herinstalleren ineens.
Kijk eens of je tijdens opstarten niet iets dergelijks ziet.

oke, ik ga eens proberen dit te zoeken.

Je meent toch hopelijk niet de functie systeemherstel want dit heb ik al meerdere malen geprobeerd en toch blijft dit probleem zich voordoen.

Ik heb overigens geprobeerd om een printscreen erbij te zetten maar dit lukt me op de een of andere manier niet.

oke, ik ga eens proberen dit te zoeken.

Je meent toch hopelijk niet de functie systeemherstel want dit heb ik al meerdere malen geprobeerd en toch blijft dit probleem zich voordoen.

Ik heb overigens geprobeerd om een printscreen erbij te zetten maar dit lukt me op de een of andere manier niet.

Ik bedoel inderdaad niet systeemherstel.

Ik heb even voor je gezocht, en het blijkt dus CTRL+F11 te zijn.

Ik bedoel inderdaad niet systeemherstel.

Ik heb even voor je gezocht, en het blijkt dus CTRL+F11 te zijn.

Oke sjunnie, ik ga dit zeker nog proberen.

Ik heb op het ogenblik het zaakje toch hersteld gekregen via systeemherstel (ik ben 3 maanden terug gegaan), maar nu zijn er weer andere problemen zoals geen internet verbinding krijgen (die ik nu dus wel weer heb) en andere hele rare dingen.

Ik ga nu proberen de rest op te lossen en als ik het in orde krijg dan laat ik nog wat van me horen.

In ieder geval bedankt alvast, en de groetjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan