Snelkoppeling Opent Niet...waarom Ohh.. Waarom Toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ardy75

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2004
Beste forumleden,

Ik zit met het volgende probleem.

Ik hen een desktopversie gedownload (standalone versie) van een tradingprogramma. Dit is een (veilig) .exe bestand, wat je op je desktop uitpakt en vervolgens wordt geïnstalleerd, en daarbij een snelkoppeling plaatst op je buriblad om het programma snel te openen.

De installatie verliep prima, de snelkoppeling verscheen op het buroblad, maar als ik daar op dubbelklik gebeurt er niets.

De instructies heb ik opgevolgd, die waren als volgt:

1. laatste versie van Java geïnstalleerd
2. firewall uitschakelen voor dit programma
3. alle programma's afsluiten tijdens de installatie.

De info die ik kreeg kun je hier lezen: http://drop.io/snelkoppelingetje

Iemand een idee wat ik verkeerd doe? De helpdesk van de uitgever kan me helaas niet echt verder helpen. Ook op enn beleggersforum kom ik niet echt ver; het probleem is blijkbaar een technisch iets...

Alvast bedankt!

greetz

Ik wil mijzelf typen besparen en daarom ga ik naar het eind van het verhaal en begin ik niet vooraan...........

Ga in de verkenner naar de map van het programma, zoek de .exe op en klik er rechts op. In het snelmenu dat verschijnt staat ook een optie 'kopieren naar buroblad, snelkoppeling maken'.

Doe dat eens. Als die (nieuwe) koppeling op je buroblad is geplaatst en je dubbelklikt erop, gebeurt er dan nog steeds niets?

Er staan bijna allemmaal .jar files in, en een paar .dll's...

my.php

Laatst bewerkt:
Is helaas niet zichtbaar bij mij.
.jar files zijn nog ingepakte bestanden, die moet je nog uitpakken (met unzip bijv.)

Laatst bewerkt:
hmm.... ja, dát zou kunnen. 't is alleen wel een bestand rechtstreeks van de financiële instelling, waar anderen geen problemen mee schijnen te hebben. Dat maakt het zo vaag, waarom het openen niet lukt...:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan