Snelkoppeling werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lode2008

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Sinds lange tijd staan er enkele "snelkoppelingen" op mijn bureaublad en als ik daar op klik, opent er een site waarvan het adres in die snelkoppeling staat. Sinds vandaag werken die niet meer en opent nu telkens mijn "startpagina". Weet iemand hoe en waarom die "snelkoppelingen" plots niet meer werken en openen met het adres dat daar in vermeld staat.
Lode

Als de snelkoppeling veranderd kan het zijn dat er een invoegtoepassing is aangemeld die de snelkoppelingen heeft aangepast.
dit kun je controleren door op de snelkoppeling met een klik rechtermuis knop naar eigenschappen te gaan dan zie je de verwijzing welk programma dan geopend wordt.
deze kan dan hersteld worden. invoegtoepassing uitzetten ga rechtsboven internetpagina klik op tandwiel klik invoegtoepassing en kijk welk programma in is geschakeld klik alles uit en internet gaat wat sneller.
groetjes

Dat item "invoegtoepassingen" vind ik nergens. Ik gebruik Firefox.
Lode

Klik op de menuknop New Fx Menu en kies Add-ons. Het tabblad Add-onbeheerder wordt geopend.

Selecteer het paneel Extensies of Vormgeving in het tabblad Add-onbeheerder.
Selecteer de add-on die u wilt verwijderen.
Klik op de knop Verwijderen.
Klik op Nu herstarten als dit verschijnt. Uw tabbladen zullen worden opgeslagen en na het herstarten worden hersteld.

Maar de vraag is, welke Add-Ons moet ik verwijderen om te voldoen aan mijn vraag. Mijn snelkoppelingen werken nog steeds niet en dit vind ik heel eigenaardig. Heb er al nieuwe aangemaakt en geen verschil.
Lode

Ik ben naar de ADD-ons en Extenties geweest en hier en daar wat ge-updated en gedownload en deze ochtend bij het opstarten werken mijn snelkoppelingen allemaal terug zoals vroeger. DANK voor de geboden hulp.
Lode

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan