• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

snelkoppeling werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jong.braster

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Betreft Windows 98 en Office 2000.

Ik heb via de verkenner een snelkoppeling gemaakt van een Excel document naar het bureaublad.

Wanneer ik op de snelkoppeling klik krijg ik een melding dat het document niet te vinden is en dat ik mogelijk een verkeerde naam heb ingetoetst.

Alles geprobeerd maar ik krijg de snelkoppeling niet werkend.

Als ik eerst Excel open en daarna het document opzoek en opent werkt alles prima.

Wat is er fout of wat ontbreekt.

Link zal wel niet kloppen, klik met je rechtermuis op het document, kies kopieëren > bureaublad (snelkoppeling maken)

Hoi Henk,

Je kunt het ook anders proberen. Klik met je rechtermuisknop op je bureaublad. Dan "nïeuw" en "snelkoppeling". Blader dan naar het bestand.

Misschien dat het op deze manier wel werkt.

Groetjes, van Tanja en Eric:D

Link 10x gecontroleerd en klopt.

Bij het opstarten van de PC krijg ik de melding dat het bestand DATA1.msi niet gevonden kan worden. Heeft dat er misschien iets mee te maken?

Maak toch maar een nieuwe link aan, lijkt mij veel makkelijker, nu lijkt het erop dat er naar het bestand data1.msi wordt verwezen.

Volgens google heeft dat bestand inderdaad met office te maken. Als je office update werkt hij misschien weer.

Andere optie, probeer office eens opnieuw te installeren. Als dat bestand op je cd staat komt hij weer op je pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan