Snelkoppeling.

Status
Niet open voor verdere reacties.

chiel

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Wie weet hoe ik een snelkoppeling op het bureaublad kan zetten om verbinding met Internet te maken zonder gelijk een pagina te laden,dus alleen verbinding maken.

Chiel.

Als je een inbelverbinding hebt maak je een snelkoppeling van je verbinding. Configuratiescherm>Netwerkverbindingen rechtsklikken op het icoon van je verbinding en kies snelkoppeling maken.

Geplaatst door r.vink
Als je een inbelverbinding hebt maak je een snelkoppeling van je verbinding. Configuratiescherm>Netwerkverbindingen rechtsklikken op het icoon van je verbinding en kies snelkoppeling maken.

Bedankt voor de snelle reaktie maar het lukt niet,kan het komen omdat ik een kabelmodem heb?
Als ik naar Netwerk ga en met rechts klik krijg ik alleen Wat is dit te zien.

Omdat je een kabelmodem hebt? Dan heb je toch gelijk verbinding als je de PC aanzet? :rolleyes:

Geplaatst door Caspar107
Omdat je een kabelmodem hebt? Dan heb je toch gelijk verbinding als je de PC aanzet? :rolleyes:

Nee ik heb niet gelijk verbinding als ik de PC aanzet,ik kan dan via een appart scherm verbinding maken.Ook kan ik daar instellen om automatisch verbinding te maken maar dat is nu juist niet de bedoeling.

Nee ik heb geen ADSL,maar ik heb nu de optie automatisch verbinding maken geselecteerd en dat werkt natuurlijk ook prima,maar eerst kon ik alleen verbinding maken zonder gelijk een site te openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan