Snelkoppeling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Frebo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Frebo

Verenigingslid
Lid geworden
21 nov 2006
Na een stroomstoring heb ik wat probleempjes gekregen. Een er van is dat de snelkoppelingen op mijn bureaublad niet meer rechtstreeks opstarten met het internetadres maar eerst vragen (middels een lijst van mogelijke progr.) waarmee deze opgestart moet worden.

Kies ik dan voor de internet-explorer ... pas dan wordt de internet-site pas zichtbaar.
Als ik op deze lijst dan een vinkje plaats daar waar gevraagd wordt waar het progr. de volgende keer mee geopend moet worden... werkt dit een volgende keer dus ook niet.

Is misschien iets onnozels maar ik vind 't maar niet !
Alvast bedankt

Bijlagen

• open.jpg
    open.jpg
    32,8 KB · Weergaven: 30
Hoi !

Systeemherstel gebruiken en Windows terugzetten naar een dag voor de stroomuitval is de makkelijkste oplossing.

Start - alle programma's - Bureauaccessoires - Systeemwerkset - systeemherstel.

Greetz,

Harry.

Ik heb onderwijl bij internet-opties 'iets' veranderd... vraag me niet wat.... maar het is nu hersteld.
Overgens brengt me jou antwoord op het volgende probleem.
Met systeemherstel had ik het al eens geprobeerd (lukte niet) maar ik ontdekte wel dat ik de maand januari met de pijl terug (linksboven) niet te pakken krijg. Hij blijft in de maand februari staan.
Met de dagen gaat ie alleen zover terug als er herstelputen in de maand februari zijn gemaakt.
Rarara...........

Hoi !

Da's niet raar; dat heweft te maken met de ruimte die je voor systeemherstel hebt gereserveerd.

Rechtsklikken - eigenschappen - systeemherstel.

Daar vind je een schuifregelaar die de hoeveelheid schijfruimte voor systeemherstel bepaald.

Is die vol, worden steeds de oudste verwijderd.

Greetz,

Harry.

perfect !
gaan we meteen aanpassen en bedankt !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan