Snelkoppelingen doen het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

azieza

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2004
Berichten
56
hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mijn computer ( die door meerdere personen wordt gebruikt).
Een aantal snelkoppelingen doen het niet meer en ik kreeg ook een aantal foutmeldingen.
Deze foutmeldingen zijn verholpen met CCleaner, maar de snelkoppelingen doen het nog steeds niet. En bij het opstarten krijg ik nog wel de melding dat ccleaner niet kan worden opgestart (behalve als ik het programma uitvoer als administrator).
Programma's als msn kan ik niet meer openen en Nvidia ( snelkoppeling uit het configuratiescherm).

Wie o wie kan mij helpen?
Alvast onwijs bedankt!:thumb:
 
Ah, ik zag je probleem net @chat :p. Uhm heb je dat ook bij een andere account van je PC?
 
Ah, ik zag je probleem net @chat :p. Uhm heb je dat ook bij een andere account van je PC?

Ja, maar ik heb geen e-mailadres waarmee ik kan mailen dus doe het maar zo....

Ik heb maar één account....
 
Maak je er een @config panel ;)

Ik heb een andere account gemaakt, maar kan me niet aanmelden:(
Krijg een foutmelding.. iets met server user profile service verhindert het aanmelden..??!
 
ja idd...

Ik ga nu dat van de veilige modus proberen...

Ik heb een nieuw account aangemaakt in de veilige modus.... ben nu bij stap 3:

3. Kopiëren van huidige documenten naar het nieuwe account.

Log in op het nieuwe account.
Klik op start, configuratiescherm, gebruikersaccounts.
Klik vervolgens op “Geavanceerde eigenschappen van gebruikersprofielen configureren”.
Vervolgens selecteer je het oude profiel en klik je op “kopiëren naar”
Klik dan op Bladeren.
Navigeer dan naar bijvoorbeeld C schijf (Windows) / “nieuwe gebruikersnaam” / mijn documenten en klik op OK.

Hier gaat het FOUT. Wanneer ik op bladeren klik, krijg ik helemaal geen mappen te zien.
Wat nu?
 
Ja maar ik bedoelde: gewoon nieuwe account aanmaken en kijken of je daar wel op snelkoppelingen kan klikken. Je hoeft niet alles over te zetten meteen ;)
 
Ja maar ik bedoelde: gewoon nieuwe account aanmaken en kijken of je daar wel op snelkoppelingen kan klikken. Je hoeft niet alles over te zetten meteen ;)

Sorry, ik ga van onwetendheid van alles zitten doen....

Ik zit nu nog in de safemodus op de nieuwe account...
Als ik bij start iets in het zoekscherm tik, zie ik: kan zoeken niet initialiseren.
snelkoppeling naar configscherm doet het wel, de map documenten en afbeeldingen kan ik niet openen....
 
Dus je hebt een nieuwe acc. Alleen een paar snelkoppepingen doen het niet?
 
Dus je hebt een nieuwe acc. Alleen een paar snelkoppepingen doen het niet?

Ja, in de safe modus doen bepaalde snelkoppelingen het niet ( documenten/afbeeldingen). Ik heb geprobeerd de nieuwe account in de normale modus op te starten, maar krijg dan nog steeds dezelfde foutmelding...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan