Snelkoppelingen doen het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb hier even geen raad mee :eek:, tenzij iemand anders een idee heeft lijkt het me verstandig om Windows te herstellen of herinstalleren.
 
Ik heb hier even geen raad mee :eek:, tenzij iemand anders een idee heeft lijkt het me verstandig om Windows te herstellen of herinstalleren.

Raak ik dan al mijn bestanden kwijt? Ik heb bij de aankoop van deze pc geen cd gehad...
 
Dan wordt het herstellen.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn al vele discussies hierover geweest... Ik zou adviseren:
Start eens op in Veilige Modus en zet een herstelpunt terug van enkele dagen terug toen de pc probleemloos werkte....
 
Er zijn al vele discussies hierover geweest... Ik zou adviseren:
Start eens op in Veilige Modus en zet een herstelpunt terug van enkele dagen terug toen de pc probleemloos werkte....

Gezien de andere opties niet werkten, deze optie geprobeerd. Ik heb een herstelpunt gekozen en pc werkt weer normaal. Wel jammer dat het alleen op deze manier kan, want weet nu nog niet wat er met de comp aan de hand was.

Maar heel erg bedankt Sevo en Dorado:cool: kan nu weer normaal werken op de pc.
 
Gezien de andere opties niet werkten, deze optie geprobeerd. Ik heb een herstelpunt gekozen en pc werkt weer normaal. Wel jammer dat het alleen op deze manier kan, want weet nu nog niet wat er met de comp aan de hand was.

Maar heel erg bedankt Sevo en Dorado kan nu weer normaal werken op de pc.

Ik heb er niet eerder aan gedacht , maar door een log te posten van alle processen door HiJackThis zouden we misschien wel kunnen zien waarom je snelkoppelingen het niet deden.. (Is nu niet meer van toepassing)

Succes in ieder geval..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan