snelkoppelingen naar programma's werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

peer62

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2006
Als ik op een snelkoppeling klik gaat desbetreffende programma niet meer open. Ook kan ik niet meer naar start -uitvoeren etc...
De snelkoppelingen zijn ook blanco geworden. Kan nog wel in het configuratiesysteem maar als ik op een icoon klik dat gebeurt er niets.
Een virus ?? Kan ook geen virusprogramma opstarten, systeemherstel gaat niet
Wie kan mij helpen ??

probeer de virusscanner op te starten vanuit de programs map ( waarin het geinstaleerd is )
ook b.v. spybot - s&s, ccleaner.

heb je gekeken ( bij eigenschappen) bij de snelkoppeling of het "doel"er nog in staat ?

Nee het lukt niet. Het lijkt wel of het "uitvoeren" niet meer werkt. Als ik een programma download en dan meteen op uitvoeren klik valt hij weg en doet niets meer. Dus installeerd hij zich ook niet meer.

Heb je al eens geprobeerd je virusscanner of een andere spyware scanner te draaien in veilige modus?

Heb Ewido online laten draaien en heeft er wel veel uitgehaald maar niet om alles weer te laten draaien. In veilige modus heb ik nog niets geprobeerd. Kan het proberen.

Ik vind het ook zo raar dat ik niet meer in mijn register kan komen. Als ik bijv; Eventvwr.exe dan zegt hij dat het bestand niet geopend kan worden!! Ik snap het niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan